Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Med vann og mopp? Sjeldent, men det støvsuges og "flekkfjernes" minimum annenhver dag. Ikke jeg som gjør det, men husbonden (en syyk, syyk mann). Tar en klut på gulvet når krapyl har vært på tokt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Vi anskaffet oss vaskehjelp da vi flyttet fra leilighet til hus. Hun vasker hele huset annehver uke og så vasker/støvsuger jeg de mest brukte rommene den andre uken. Kjøkkenet litt oftere. (Vi har ikke barn ennå...)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg støvsuger når jeg ser det trengs. Også vasker jeg gulvene en gang i uken. Tørke støv og slikt gjør jeg ganske ofte egentlig.. Hvorfor spør du?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 jeg støvsuger annenhverdag, noen ganger hver dag. gulvet blir vasket en gang i uka, noen ganger oftere. tørker støv sjelden.. er så dårlig på det.. må sjærpe meg. men er flink til å ha det ryddig da=)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hver eneste dag. Og kanskje støvsuger to ganger om dagen hvis det trengs.
Julie Angelica:) Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Gulvene vaskes hver dag pga Julie som løper ut og inn, søler litt med drikke e.l i løpet av dagen. Støv tørkes en gang i uka, og jeg vasker rundt 1-2 ganger i året. Kan vel nevne at jeg tar utdanning nå, og har sikkert bedre tid til rengjøring i forhold til dem som har full jobb. Hadde vel ikke vært nødvendig å vaske gulvene hver dag hvis Julie hadde vært i barnehage f.eks:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Sjelden. Meget sjelden, og det skal bli enda sjeldnere... Hver 3. uke ca. Når det er TYDELIG møkk.
Miss Misantrop Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Hver andre uke, kanskje? Liker ikke å vaske, jeg... må nok etterhvert få noen til å gjøre det for meg. Kan ikke huske sist jeg tørket støv.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Støvsuger to ganger i uka, vasker gulv ved behov. tørker støv en gang i uka, kanskje to.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Prøver å få vasket alle flater en gang pr. måned. Mere tid gidder jeg ikke å kastebort på det.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 dere som skriver dere vasker gulvene hver dag. er det da bare der det er skittent, eller hiver dere faktisk ut mattene og vasker grundig over det hele HVER dag? isåfall så fatter jeg ikke hvordan dere kan ha et liv utenom vasking. jeg synes ikke det regnes som å vaske gulvet hvis man bare f.eks vasker under kjøkkenbordet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Vi støvsuger et par ganger i uken. Tørker støv 1 gang pr.14 dag. Vasker på toalettet og på kjøkkenet et par ganger i uken.
Gjøkeredet③ Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Støvsuger 2 ganger i uka, og vasker 1 gang i uka.... Vet ikke helt åssen det blir når småen kommer...)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Vasker 1-2 ganger i uke, etter behov, men hvertfall 1 gang. Tørker støv også da. Har ikke støvsuger, så vi feier over gulvet hvis det er smuler og annen dritt på gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå