Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med vann og mopp? Sjeldent, men det støvsuges og "flekkfjernes" minimum annenhver dag. Ikke jeg som gjør det, men husbonden (en syyk, syyk mann). Tar en klut på gulvet når krapyl har vært på tokt.

Skrevet

Vi anskaffet oss vaskehjelp da vi flyttet fra leilighet til hus. Hun vasker hele huset annehver uke og så vasker/støvsuger jeg de mest brukte rommene den andre uken. Kjøkkenet litt oftere. (Vi har ikke barn ennå...)

Skrevet

Jeg støvsuger når jeg ser det trengs. Også vasker jeg gulvene en gang i uken. Tørke støv og slikt gjør jeg ganske ofte egentlig..

Hvorfor spør du?

Skrevet

jeg støvsuger annenhverdag, noen ganger hver dag. gulvet blir vasket en gang i uka, noen ganger oftere. tørker støv sjelden.. er så dårlig på det.. må sjærpe meg. men er flink til å ha det ryddig da=)

Skrevet

Hver eneste dag. Og kanskje støvsuger to ganger om dagen hvis det trengs.

Skrevet

Gulvene vaskes hver dag pga Julie som løper ut og inn, søler litt med drikke e.l i løpet av dagen. Støv tørkes en gang i uka, og jeg vasker rundt 1-2 ganger i året.

Kan vel nevne at jeg tar utdanning nå, og har sikkert bedre tid til rengjøring i forhold til dem som har full jobb.

Hadde vel ikke vært nødvendig å vaske gulvene hver dag hvis Julie hadde vært i barnehage f.eks:)

Skrevet

Sjelden. Meget sjelden, og det skal bli enda sjeldnere... Hver 3. uke ca. Når det er TYDELIG møkk.

Skrevet

Hver andre uke, kanskje? Liker ikke å vaske, jeg... må nok etterhvert få noen til å gjøre det for meg. Kan ikke huske sist jeg tørket støv.

Skrevet

Støvsuger to ganger i uka, vasker gulv ved behov. tørker støv en gang i uka, kanskje to.

Skrevet

Prøver å få vasket alle flater en gang pr. måned. Mere tid gidder jeg ikke å kastebort på det.

Skrevet

dere som skriver dere vasker gulvene hver dag. er det da bare der det er skittent, eller hiver dere faktisk ut mattene og vasker grundig over det hele HVER dag? isåfall så fatter jeg ikke hvordan dere kan ha et liv utenom vasking.

jeg synes ikke det regnes som å vaske gulvet hvis man bare f.eks vasker under kjøkkenbordet.

Skrevet

Vi støvsuger et par ganger i uken. Tørker støv 1 gang pr.14 dag. Vasker på toalettet og på kjøkkenet et par ganger i uken.

Skrevet

Støvsuger 2 ganger i uka, og vasker 1 gang i uka....

Vet ikke helt åssen det blir når småen kommer...:o)

Skrevet

Vasker 1-2 ganger i uke, etter behov, men hvertfall 1 gang. Tørker støv også da. Har ikke støvsuger, så vi feier over gulvet hvis det er smuler og annen dritt på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...