edvina har fått en gutt Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er i 2 trimester og har så lyst. Synes info er dårlig, de skriver jo så mye forskjellig. Så derfor lurer jeg på hvor mange av dere som gjør det...
Baby i vente Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg farver håret ca. hver 3 mnd også når jeg er gravid. Det går hekt fint.
søtnos og tessan Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 vil du farge håret så gjør det. du kan jo bare ta en mini color eller striper da(du behøver ikke å lysne det selv om du striper, du får striper i den fargen du ønsker:) jeg farger håret mitt hver måned. det gjorde jeg sist gang også og det gikk helt fint. fargene er så milde nå. jobber som frisør og vi har mange kunder som farger håret selv om de skal ha barn. det er en gammel myte og ikke noe å bry seg om lenger. lykke til med farge valget.
Gjøkeredet③ Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg var å farga håret hos frisøren i går jeg.. Jeg er også i 2. trimester.. Farga håret i 1. trimester, og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen i 3. trimester.. Tror vi hadde blitt opplyst om det hvis det hadde vært farlig.. Både av frisøren og alle andre instanser..
Nummer tre <3 Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 jeg farger håret, prøver å gå litt lenger enn jeg pleier da, så det ikke blir så ofte. jeg jobber som frisør, og om det hadde vært skadelig for fosteret å farge håret så hadde vel frisører fått svangerskapspenger, men det gjør vi ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå