Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Leste nettopp en av de små "boblene" i et gammelt Kamille at forskere et eller annet sted hadde kommet frem til at man jobber bedre/er mer effektiv dersom man er "isolert" dvs ikke har kolleger i synsfeltet. Stemmer dette for deg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Nja, nå jobber jeg på et eldresenter, så jeg kan jo ikke jobbe uten noen i synsfeltet, men jeg vet at dersom jeg skal jobbe med oppgaver/prosjekter, så jobber jeg definitivt bedre dersom jeg har det helt rolig rundt meg
Denice Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Over hode ikke.... jeg liker å jobbe sammen med mine kollegaer og å ha folk rundt meg.. er vel også derfor jeg jobber i butikk....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2008 Jobber også i butikk men jeg er sykt mye mer effektiv i feks vareplassering om jeg er "alene" (i den grad man er alene i en butikk). Koseligere å jobbe sammen, men roter meg stadig bort i prat og klarer ikke helt konsentrere meg.. Samme gjelder når jeg gjør kontorarbeidet mitt - lukker døra og vil helst verken se eller snakke med noen, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå