Zyan Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Sjekket Lotton fra forrige lørdag, og jaggu..hahaha! Hele 55 kroner vant jeg! Steike, for en helg dette vil bli! *Kjøpe engangsgrill og et par pølser* Også var jeg med i konkuransse på Radion i morges, herlighet så flaut, men klarte oppgaven..så jeg vinner også en t-skjorte. Juhu! Små gleder, må jo samtidig glede meg over at ulykken på onsdag gikk så bra, og uten varige skader. Koser meg på jobb, hvor det er lite å gjøre, og jeg får unna papirarbeider i rekordfart, ingen som ringer og avbryter! Også er det heeelg, med masse sol, og oppussing på planen, skal male utvendig på husvegger...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Guri - så gøy da! Får håpe ikke skattemyndighetene reduserer premien din til kun å ha råd til engangsgrill *fnis* Neida, tuller bare litt ) Høres ut som drømmedag!
Zyan Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Åh, drømmedagen for meg idag ville vært å IKKE være på jobb...hehe Sitte inne på en slik fin dag a gitt...*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå