Gå til innhold

Negativ test og ingen TR,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1 dag over ikm i dag, aå testet med cb digital siden TR ikke har kommet. Men neida, negativ som bare det. Så da regner jeg med at tanta ankommer i løpet av dagen, på rød løper eller noe sånt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det likt som deg... To dager siden ikm, og ingenting har dukket opp her heller. Hadde en MA i juni, så derfor kan det være kluss med syklusen min, så jeg stresser ikke så veldig ennå. Men vil bare ha den tanta så vi kan prøve videre....

Skrevet

Fortsatt ingen tante her. Hadde også håpet hun skulle komme, så vi kan komme videre med prøvinga. Jeg pleier alltid å ha murringer et par dager før, og det har jeg også hatt. Men nå er de helt borte. Skjønner ikke så mye av denne kroppen for tiden, men er nok ikke gravid denne mnd. heller :-(

Skrevet

Status quo her også.... Testet på fredag, og fikk en skyggestrek da, men jeg vet ikke når den kom, da jeg bare kastet den etter 1 min eller noe sånt, var helt skråsikker på at det ikke var noe. Men så ble jeg inspirert av noen her inne til å sjekke, og da var det jammen en liten rosa strek der. Så da ble jeg litt optimistisk. Men så leste jeg bruksanvisningen at det kunne fremkomme falsk positive tester i etterkant, og at en derfor ikke skulle ta hensyn til tester som var avlest etter mer enn 5 minutter... Så jeg bare venter på morgendagen da jeg kan teste igjen.. Sånt et forbruk av tester!!!!

Venter du fremdeles på besøk??

Skrevet

Næh.. Helt blank i dag.... Så da var jeg ikke gravid, og ingen tr heller... Grrr, nå må det skje noe snart...

Skrevet

Ja her venter vi :-) Har ikke testet på morgenen siden fredag. Testet nå i formiddag. Ble plutselig så utålmodig. Huff. Men den var jo selvsagt negativ. Får prøve i morgen tidlig kanskje, hvis ikke tanta har kommet da. Har fortsatt murringer, og ømme bryster som kommer og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...