Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Dette er for de som bor der det er varmt nå.. Jeg ser mange skriver de tar på ungene dyner og luer og en haug med klær i denne varmen.... Er dere ikke redde for at de skal få heteslag? Husk at kalde barn sier ifra, varme barn blir bare sløve og ser ut som de sover.. Jeg mener ikke å hakke på noen,jeg bare lurer på om dere tenker over sånt? Greit at noen barn er kalde og andre varme,men ingen barn trenger dyne og luer ute nå.. Tenker også med tanke på krybbedød. Ja,alle mødre kjenner barna sine best osv...Men det er fortsatt lov å tenke fornuftig.. Hva vil du ha på deg i denne varmen?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor så opptatt av hva andre gjør? Har du ikke fått med deg at nyfødte anbefales å bruke en tynn lue uansett, siden de ikke helt beherkser varmereguleringen selv? Tror nok at folk klarer å finne ut av hva som er rett for dem, uten at det skal komme smart-ass innlegg på et anonymforum fra en bedreviter. Er du den eneste som klarer å holde liv i ungen din i varmen, eller?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Her hos oss er det sol og 25 grader. Ungen min er 8,5 mnd. Han har på seg solhatt, shorts og t-shirt ute. Når han skal hvile i vognen får han et helseteppe på seg. Om natten sover han på loftet. Der er det rundt 30 grader selv om vinduet står åpent hele dagen og persiennene har vært igjen. Da sover han bare i body og et helseteppe (som forvinner av i løpet av natten). Drikker masse vann i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Hvor står det at folk kler på masse klær og bruker dyne utendørs når det er over 25 grader? Jeg har ikke sett noen babyer som har dyne i vogna i denne varmen. Heller ingen med masse klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå