Gå til innhold

Er det mulig? Snakk om smisketråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte av damene som blir nevnt her i denne tråden er ikke en gang pene. Ikke i det heletatt. Som feks hun som begynner på t og slutter på b. Hvem kan si at hun er PEN? Slikking i ræva kalles dette!

Også er det bare de aller mest kjenyte nickene som er med.. Herregud å patetisk. MEN når det er sangt så er det enkelte av dem som er nevnt som faktisk er pene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det kunne du ikke skrive i den aktuelle tråden?

Skrevet

Det var da voldsomme reaksjoner på en tråd som sikkert er bare ment som koz og klemz da?!

La de nå få hause hverandre opp og si at de er peeeeene da ;-)

Skrevet

Hvis du ikke liker tråden er det vel bare å la være å lese den. Dessuten har vel folk forskjellig smak når det gjelder utseendet.

Skrevet

At du orker å bry deg.... det hadde no vært en ting om det hadde vært smisking i fohold til en sjef og ansatt.

Men her skjer du jo ingen skade, bare blide og fornøyde jenter herre!

Greit å få høre at man er pen fra noen andre enn mannen i huset!

Skrevet

Er du Gud og den ultimate forståer på skjønnhet, og derfor kan komme med en fasit over hvem som er pen eller ikke?

Tillab er kanskje den som jeg har mest sansen for på bakgrunn av innlegg og utseende.

Ikke alle syns at klassisk skjønnhet er det som er peneste skjønner du.

Noen liker personlighet også.

Skrevet

Jeg er forresten vanvittig pen på innsiden..... burde jeg være fornærmet å lage en ny tråd?

Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig med deg HI. Denne tråden tror jeg mest er en litt sånn "kosetråd" og "gi meg selvtillit" opplegg:) La dem kose seg men er enig i hva du skriver?

Skrevet

Takk skal du ha HI...

Veldig voksent gjort, du hadde nok faktisk passet meget godt inn i den "fjortisstråden" du henviser til tror jeg.

Det er jo tydeligvis noen som synes jeg er på, både inni og utenpå, siden jeg sitter her inne på DiB med to nydelige barn.

Han puler neppe på meg med papirpose over huet liksom.

Skjønner jo selvfølgelig at det var viktig for deg å få slengt fra deg litt gruff, men jeg anser faktisk to ting som meget meget viktigere enn hvordan andre synes jeg ser ut. Det er hvordan jeg selv føler meg. Og jeg trives greit med det jeg ser i speilet. Det andre er hvordan jeg blir oppfattet som person, og jeg vet jeg er både godhjerta og naiv, og trives meget godt med det også.

Så der. Jeg er jaggu meg lykkelig med meg og mitt selv om du slenger litt med leppa, sett sånt! Ikke ødela du dagen min engang:p *flire*

Og KaMa, takk og takk:)

Skrevet

Ikke noe galt med tillabs utseende, heller tvert i mot. Denne tråden føyer seg inn i rekken av usmaklige tråder. Kos, klems er dritt og møkk når det putter folk i boks pga utseende.

Skrevet

Man burde heller være glad for at noen er pene, slike som tillab, sånn at snittet på DIB-damer blir dratt opp;)

Skrevet

Dib damene er damer som er her fordi de har barn og vil diskutere smått og stort rundt dette. De meldte seg ikke på en skjønnhetskonkurranse og må få slippe å bli dømt av et dommerpanel, eller fler tallet som det også heter. Gir en god dag i hvordan denne tillab ser ut og resten av dem også.

Skrevet

Nei, jeg er helt enig med deg. De meldte seg ikke på en skjønnhetskonkurranse.

MEN, det må vel være lov å si at folk er pene likevel?

Jeg blir hvertfall kjempeglad når folk sier jeg er vakker:)

Skrevet

Det er i allefall dumt å nevne på en nett tråd at du syntes noen er pene. Rett og slett fordi det øyeblikkelig vil kaste seg 10 på som vil hevde det motsatte. Litt barnselig er det også, det å la seg smigre av sånt. Men det er jo egentlig bare søtt. "klapp på hode". Send personen du syntes er pen en pm så får du ikke motreaksjonene.

Skrevet

Hvilken tråd er det snakk om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...