Resilience Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har ennå ikke komnmet dit og er 35+2 i dag... Alle snakker om at det blir tungt og at man er lei og vil ha dem ut, når kom dere dit?
Makko med to små gutter Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Vel jeg kan vel si jeg var lei når jeg hadde spydd i en uke.... Var ganske fortvila når bekkenløsninga satte inn i uke 24 og gjorde at jeg sleit med å gå. Men ble ikke skikkelig lei før jeg ble sengeliggende med kraftige, regelmessige kynnere i uke 32.... -Men det betyr ikke at jeg ville ha ut lillegutt da! -ergo lå jeg i ro. Men først siste to ukene alt har vært skikkelig TUNGT. Magen føles som en overfylt balong som kan sprekke når som helst.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 1,5 vecka innan termin började det gå nedöver för mig :0) Trodde kanske det var tungt innan...haha men när jag ser tillbaka nu så! 3 dagar på övertid nu
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 nå denne uken har jeg virkelig begynt å kjenne på at jeg er lei og veldig klar til å få ut babyen! er 38uker i morgen...
lana<3 Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Sist gang ble jeg lei i uke 27 og da begynte jeg å få premature rier som ble stoppet, hun ble tvunget ut 11 dager over termin med modningspiller og drypp. Denne gangen går det enda fint, ikke blitt skikkelig tungt enda og sover godt gjør jeg enda....er kommet litt ut i uke 32....
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 For ca en uke siden...er 37 uker nå. Har hatt det ganske fint til nå...nå er jeg bare tung og klarer ikke å gjøre hverdagslige ting uten at det føles som jeg har løpt maraton. Så nå vil jeg føde!
Julia/Julie Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er lei, men bare i uke 33. Ikke fordi jeg er stor og tung, men fordi jeg har så sykt lyst på ordentlig øl i varmen:-)
Buble Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Lei nå. Termin om 14 dager. Gått med maserier i en uke nå så satser på at han kommer snart!:-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Skal vi se: -Kastet opp fra uke 2(!) til uke 18, og ikke bare litt.. -Isjas-nerva har vært i klem fra uke 17 og smertene der har bare blitt værre og værre. Noen dager har jeg ikke følelse i benet i hele tatt :-( -Halsbrann også fra uke 2, men har eskalert siden uke 30, så da begynte jeg å kaste opp igjen.. og søvnen forsvinner også fordi jeg har masse oppstøt på natten -Er i uke 37+4 nå, og har til nå kastet opp 3 ganger allerede i dag og kjenner at jeg er DRITTLEI, og bare vil ha ungen ut.. Jeg har kun gått opp 3 kg fra startvekt, jeg vil spise uten å vurdere hvordan det er å få maten i retur igjen!! Men var på kontroll i dag, og symfysemålet har flatet ut denne uka, lillebror har gått lenger ned i bekkenet og magen har sunket skikkelig. Det trenger jo ikke bety noe, men jeg VIL ha ham ut nå! Så det er jo lov å håpe at dette ser lovende ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå