heisand? Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 hvordan er det med de forskjellige måltidene til deres 1åring? dere som også gir pupp
fox`y Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Min gutt får grøt x2, skive og middag:O) først nå han spiser litt middag da, å skive er han heller ikke nå særlig på. Får pupp 3 ganger på dag og 1 -2 ganger på natt.(tar stort sett kunn 1 pupp på dag da) drikker masse vann utenom d.
heisand? Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 nå er min 11,5måned snart. pupp alle måltider, grøt morgen og kveld. brød formiddag og middagsglass til middag. bare lurer på om han trenger mer når han er over 1år? er det ikke sånn at de trenger mellommåltider og da?
fox`y Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Så lenge han er blid og fornøyd får han nokk mat:O) ingen av mine gutter har spist mere enn 4 måltider fast. men kan jo gi litt frukt å slikt imellom. minste på 1 år har kunn spist grøt fram til nå. begynte me middag for 14 dager siden. du kan jo gi feks gi 1 yoghurt og frukt innimellom vist han trenger d:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå