Gå til innhold

GRAVID?? Utslag på EL tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagen har jeg vært i uggen form, hatt stikkninger i magen og litt menssmerter. Og dt er 10 uker siden mens. Har ujevn syklus så jeg vet aldri....

Men når jeg våknet var jeg i elendig form, akkurat som sist svangerskap. Men har ikke g test for hånden så tenkte jeg skulle teste med el-test og den ga utslag!! Så enten er jeg gravid eller har el..

Hva tror dere??

Skal få tester i posten de nærmeste dagene. Men blir kjøpt en senere i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ikke peiling, men sender masse lykkeønskninger, og håper de andre testene slår ut positivt!!

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg har hørt om folk som har testet positivt på graviditet med el tester :o) Så det er jo fullt mulig :o)

Masse lykke til..

Skrevet

*Håper håper* men litt skummelt også, når man har en baby fra før på 6 mnd:) Men vi har alltid ønsket tette barn:)

Takk for lykke ønskninger:)

Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde heller ikke g.test for hånden når jeg hadde ikm sist, brukte en el test og den var knall positiv..tok to til etterpå, de var også positive. :)

Så det funker som g.test Fikk til slutt bekreftet det med en g.test.

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Sitter her å venter på postmannen skal komme, så jeg får teste, eller springe på butikken å kjøpe test....

grue-gleder meg nå:) Tror jo ganske sikkert jeg er gravid nå, vil nok bli temelig skuffet om det viser seg vi ikke skal ha en til nå...

ja, jeg tok to og de var pos begge to... og i ikke morgenurin...

*håpehåpe*

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg fikk positiv el-test 4 dager før ikm på kveldsurin!!

Jeg testet morgenen etter med graviditetstest og jeg var gravid jeg :)

Så du er nok gravid, ettersom el-tester oftest blir positive på kvelden /ettermiddagen om det er el de slår ut på !!!

Skrevet

Mener at jeg er gravid, føles virkelig sånn!! Har fått en bul på magen allerede... Men gtesten var negativ... *skuffa*

Husker sist, så var jeg uggen i over 1 uke før testen vart pos. Så håper, håper!!

Har aldri hatt slike symptomer på mens så kan jo ikke være det...

Men skal ta en test i morgen på morgen urin så får vi se....

Søren og, ble skuffet nå, men håpet lever videre.

Mener også at kroppen kan ikke lure meg nå, når vi har sagt at vi skal ta det som det kommer... ikke stresse, ha sex når vi vil og har lyst. Ikke for å bli gravide...

NEI, jeg må være gravid... det er skremmende likt!! Men typisk om tr kommer nå!!

Åååååååååååååååååååå...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...