Gå til innhold

Trenger litt hjelp....Testet i dag..??!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei... I dag er det 3 dager siden ikm, og tante r pleier altid å være presis.. Har mye mensen murringer, trøtt ol. Testet i dag tidlig, den var negativ...

Er alt håp ute da?? Er så forvirrende dette her..Føler kroppen lurer meg..Kan jeg ha testet negativ i dag 3dpo og alikevel være gravid???

Håper dere svarer meg...Trenger svar.. Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig el var forsinket denne mnd så du har kanksje ikke ikm før i dag...? Hvem vet hvis du ikke hadde el testing da?

Kroppen kan ha en fæl tendens til å lure oss da.... trist men sant!!

MEN det er jo fult mulig du er gravid:)

Skrevet

Enig med det som er skrevet over ang EL-tidspunktet. Kan også være at du bruker litt tid på å produsere hcg, slik at du ikke har nok hormoner til at testen slår ut før litt senere. Dukker ikke TR opp, er det bare å ta en ny test om et par dager.

Skrevet

Tusen takk for svar :o) Jeg har tatt blod prøver denne mnd, og har fått bekreftet at jeg har hatt el verfall....Men vet jo ikke når ;o) Jeg er stor spotter i tilegg... Pleier å spotte 10 dager før tr, denne mnd har det ikke vært anntydning til verker spotting eller tr.. Derfor hadde jeg jo store forhåpninger...

Har en helt annen utflod også.. Mye helt blankt slim, det har jeg hatt i 2 uker no.. ..Ble litt lang i masken når den var negativ.. men men... Er i vår 7pp..Jaja må jo nesten bare vente og se.

Klem fra meg

Skrevet

Ja, bare hyggelig å svare når man kan:)

Nei, sant man vet kke når el var... så kanskje den var noen dager forsinket? Kroppen er spesiell sånn!

Men som sagt bare vent noen dager å se, så kanskje den blir pos:)

Her har jeg nettopp fått utsalg på el tester... tok det i stede for grav.test, da jeg ikke hadde noen her. Og fikk pos. Så her tror jeg at jeg er gravid, formen tilsier iallefall det! Kvalm.... blæh!!

Har ujevn syklus så jeg vet egentlig ikk ehvilkn prøveperiode vi er i:) Men det er iallfall 10 uker siden sist jeg hadde mens....

Men begynte å prøve for 5 uker siden ca....

Skrevet

Så spennende :o) Som sagt så har jeg lest om folk som har testet positivt på el og vært gravid..Søk litt her på bim og se.. Men kan det være du har el nå??Hvis ikke så tror jeg du er gravid...Du får løpe til butikken og kjøpe en test...:o)

Masse lykke til

Skrevet

Ja, det er mulig jeg har el nå... Men for kanskje 3-4 uker siden hadde jeg slikt slim, som folk betegner som el-slim... så kanskje det var det??

Hvem vet?

Som sagt er det ikke lenge siden jeg var gravid og formen kjennes skremmende lik ut!!

Ja, skal løpe å kjøpe når skatten her hjemme våkner:)

Blir spennende å se hva testen gir......

Skrevet

Da er du sikkert det :oD Du må skrive til meg når du vet noe mer :o) Skal krysse alt jeg kan for deg :o)Håpe det ikke er så lenge til det blir min tur :o)

Skrevet

takk takk:) Skal gi beskjed videre, det må også du gjøre!!

Og masse lykke til til deg og:) Håper den sitter!!

Klæm

Skrevet

jeg fikk positiv test på mandag. var da 5 uker på vei. men hadde tatt test fredagen før, som var negativ. så jeg ville prøvd igjen

Skrevet

Jeg ville testet igjen.. Jeg testet negativt onsdag og torsdag, men positivt i dag:)

Skrevet

Takker og bukker for svar ;o) Håper virkelig at det er en spire der :o) Venter til godt ut i neste uke så tester jeg igjen.. hvis den er negativ da, ringer jeg volvat og får en time til ultralyd...Da må det jo være noe gale :os

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...