Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 det der innlegget inne på skravle, om hvem som er penest, er så kvalmt at jeg brekkker meg!!! Det må jo væer folk under 14, eller med iq på størrelse med en ert som svarer på drit som det der. Lavmål av den som starta tråden
Opp og ned er like langt Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138305789 Muligens dette det er snakk om:)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138305789
KaMa Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er så sinna pga en tråd.. Er det fordi du ikke er blitt nevnt..?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Det som er morsomt med den tråden er at folk blir fornærma for at de ikke ble nevnt! Da måtte jeg le. Eks: "jeg vil også være pen.. kødda" Var sånn vi dreiv med på barneskolen gitt.. Haha! Alle skjønner jo at de egentlig vil bli nevnt i tråden og er LITT sure for å ikke være nevnt..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Hahaha, morosam tråd:) Bra vi har selvtillit iallefall.... Psssst!!! Skal jeg fortelle en hemmlighet? JEg er pen, vakker, søt, nydelig og sjarmerende:) Hohohohoh!!! Jeg har foresten sett et høyere nivå sånt sett kun tatt utseende i betrakning!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Haha. Å klare å hisse seg opp over noe sånt må være av misunnelse ja
Miss Misantrop Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Syntes ikke det er en ny trend.. Men liker den IKKE. Om jeg er sjalu. Absolutt ikke. Kunne ikke fallt meg inn å legge inn bildet på profilen min i første omgang. Det er litt trist at man ikke engang kan få være på et baby forum uten å bli veid for hvordan en ser ut.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er heller ikke sjalu, deler ikke mitt vakre utseende med å legge ut bilde gratis, tar godt betalt for en fotoshoot. Men alikevel, jeg syns tråden var ubehagelig, fikk en flau smak i munnen om hvordan vi konkurerte om å se best ut som fjortisser og fram til tenårene var over. Etter den tid fikk vi (de fleste av oss heldigvis) litt andre verdier i livet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Venta bare på en kommentar om jeg var sjalu, sur over ikke ble nevnt;) Lurte på om den kom med en gang, gjorde jo nesten det! Nei, er ikke sjalu. Ikke i det hele tatt. Men reagerer på at man blir "dømt" etter utseendet også her inne;( Trist. Dessuten, har jo sett penerer folk enn de som blir nevn da...litt dumt at du får status etter hvodan du ser ut. Minner om ungdomskolenivå, ja. Men,men-hver sin lyst. Nå tar jeg ferie, så kos dere, alle pene- og mindre pene. Alle har nok sin sjarm!! Hilsen HI, Som er helt normal når det kommer til utseendet;)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Jeg synes det er mange pene på dib. De peneste menneskene der inne har jeg ikke sett utseende på. Men vet de er pene.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #16 Skrevet 25. juli 2008 At mange paa traaden var seriose er fullt mulig - men kan ikke paastaa at jeg la min sjel i aa vaere veldig serios. Bare masse svada og piss - og selvfolgelig blir jeg ikke lei meg om jeg ikke blir nevnt. Det er da ytterst faa her inne som har sett meg - og jeg gir da langt faen i hva de mener om meg. Det er en underholdningstraad som alt annet - og mye av det skrevet i traaden var vel ikke saa veldig seriost at det gjor noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå