Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Siden TR enda ikke hadde kommet, tok jeg en sånn billig test i dag-tidlig, egentlig mest for å overbevise meg selv om at jeg ikke var gravid.. testen viste negativt den, men etter bare et par minutter, ringte telefornen, så testen ble liggende på badet. Når jeg nå skulle inn på badet å kaste den, ca en halv time senere, var det TO streker på den!! Den ene er litt svak, men man ser tydelig en strek! shit! Men noen som vet om resultatet kan bli feil når den har ligget så lenge? Klarer ikke helt å tro på testen, merker jeg, tror den bare er ute etter å lure meg:P
Barbarella og froskebarna Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det samme skjedde meg sist jeg var gravid. Brukte også billigtest, og den viste ingen tegn til positiv før etter en stund når jeg kom inn og så på den igjen. Dagen etter var streken mye mer tydelig, og hver dag i noen dager etter ble den bare mer og mer rosa. Jepp, jeg trengte også "bevis"... Har hørt at resultatet ikke er til å stole på etter at den har ligget en stund, men jeg tror nok at streken bare blir trigget av hormoner. Jeg tror jeg bare gratulerer, jeg!!! for sikkerhets skyld kan du jo ta en ny test i morgen, og er den også positiv så er det jo ikke noe spørsmål
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 takk for det:D Godt å vite det samme har skjedd med andre:) Kommer nok til å teste meg hver dag en stund fremover, men den skal jo bare slå ut på det hormonet (dårlig hukommelse) man slipper ut når man er gravid, så den skal jo egentlig stemme! Glad jeg bestilte masse fler tester i går:P Legetime er allerede bestilt, drar til Italia om 1 mnd, så vil til legen før det, vil vite at alt er i orden før jeg drar i hvertfall, selv om mye enda kan skje;) Shit!! det er bare helt uvirkelig!!! he,he:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå