Veravera Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hva gjorde vedkommende? Jeg trenger tips, råd og inspirasjon til neste helgs store begivenhet da jeg skal skal i ilden som toastmaster :-) Hjelp mottas med takk!!
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har ingen tips. Men vil svare på spørsmålet, jeg har aldri vært i bryllup med en god toastmaster. Lykke til=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg syns han vi hadde gjorde en strålende jobb ) Han hadde litt historier og greier i starten som "oppvarming" men så etterhvert holdt han seg til enkle introduksjoner av talerne og sånn. Var i et annet bryllup (hans faktisk) hvor jeg først ble veldig begeistret for toastmasteren (ei dame). Hun hadde masse artige historier på lager, både om brudeparet og livet generelt, men utover kvelden ble det litt i overkant, for hun tok en historie for hver ting hun skulle introdusere, enten det var mat, talere eller hva som skulle skje - da ble jeg litt sånn "kom til poenget da, dame" ;o) Så - alt med måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå