Sansara *fødeklar* Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Holder på å "tørne" crazy her. Sover kjempedårlig om nettene, makker, snur meg rundt, finner ikke stillingen, leter etter "luft". På dagtid har jeg ansvaret for 2 viltre gutter som jeg ikke klarer å følge med. En på nesten 5 og en på 2 og et halvt. De er verdens beste venner i det ene øyeblikket og alt er en fryd, og det neste øyeblikket krangler de som besatte! ( Pappaen er på jobb. Jeg har 25 dager igjen til termin, det er varmt, vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg på stranden med oppmerksomheten som skal deles på 2. Reise til byen er uaktuelt. Har noen andre noen tips? Idag skal jeg være alene med dem helt til rundt midnatt og allerede nå kl. halv ni om morgenen klarer jeg knapt å holde øynene oppe! Vet at jeg ikke skal drikke for mye kaffe, men nå er det veldig fristende......
LivK har født Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hehe, har hatt mine runder med kaffelars her også! Ta deg et par kopper, er gjerne bare det som skal til. For mye blir en dårlig av. Har du noen besteforeldre ller tanter/onkle du kan be om litt avlastning fra? Kanskje de ihvertfall kan ta den ene, mye hjelp i det og. Svigermor har våre to på overnatting til idag, og bare det å få lov til å legge seg litt nedpå igjen utpå morgenen (våkner stort sett før fem og får ikke sove igjen) gjør underverker. Ikke vær redd for å be om hjelp!
Sansara *fødeklar* Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 Uff, ja jeg vet jo så godt at en må det. Venninden min skulle komme senere idag etter sine plikter med sine barn for å avlaste litt og holde meg våken frem til leggetiden til de små. Så snakket min mann om at hans bror ville ta eldstemann med på stranden litt i løpet av dagen. Summen av det vil jo kanskje hjelpe litt.... ) Ellers kan det hende at jeg skal ta støvkluten i den ene hånda og støvsugeren i den andre for å få tiden til å gå litt. Gudene vet det trengs her ) He he.... Så deilig å sende dem vekk på litt overnattingsbesøk! Skulle ønske vi også kunne gjøre det en gang i blandt....
jente Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Kan du ikke sette på en dvdfilm til dem,, Da kan du slappe litt av på sofaen ved siden av dem,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå