Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Julie våknet igjen i 01 tiden og gråt veldig. Jeg skjønner at hun har vondt i magen. Hun har ikke bæsjet på seg siden i går på dagen:(

Hva annet enn sviskesaft/svisker og malt kan jeg gi for å hjelpe henne?

Hun vil ikke svisker eller malt for alt i verden.

Kan ikke huske å ha hatt dette problemet siden hun var liten baby, så jeg er litt i villrede her. Og jeg er trøtt:/

 

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd sviskeyoghurt? Den er ganske god.Du klarer ikke å blande svisker eller malt inn i maten eller drikken hennes? Ellers så finnes det endel naturlige midler på helsekosten.. "Loppefrø" og "frukt og fiber" skal visst hjelpe. Laktulose og duphalac er flytende mageregulerende og fås på apoteket. Hør med de som jobber der. Å gjøre sirkelbevegelser med klokken på magen kan gjøre litt bedre der og da. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...