Julie Angelica:) Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Julie våknet igjen i 01 tiden og gråt veldig. Jeg skjønner at hun har vondt i magen. Hun har ikke bæsjet på seg siden i går på dagen:( Hva annet enn sviskesaft/svisker og malt kan jeg gi for å hjelpe henne? Hun vil ikke svisker eller malt for alt i verden. Kan ikke huske å ha hatt dette problemet siden hun var liten baby, så jeg er litt i villrede her. Og jeg er trøtt:/ Takker for svar:)
Jokeren Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Har du prøvd sviskeyoghurt? Den er ganske god.Du klarer ikke å blande svisker eller malt inn i maten eller drikken hennes? Ellers så finnes det endel naturlige midler på helsekosten.. "Loppefrø" og "frukt og fiber" skal visst hjelpe. Laktulose og duphalac er flytende mageregulerende og fås på apoteket. Hør med de som jobber der. Å gjøre sirkelbevegelser med klokken på magen kan gjøre litt bedre der og da. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå