Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tanker rundt hva slags stjernetegn babyen blir født i?

Jeg hadde litt håpet det skulle bli et krepsebarn,men nå blir det en løve isteden.Ikke at det gjør noe.Men syns det er gøy med astrologi da.Og spesielt når det gjelder sin egen bebis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hadde akkurat de samme tankene som deg, men tror helst det var pga krepse-tegnet kommer først;) Men har lest litt om krepse-barn og løve-barn, artig å se forskjellene.

Skrevet

Ja,krepsebarn er ofte litt roligere,kreative og følsomme imens løver er mer energiske og veeeeldig stae.

Man skal jo ikke bare være forelder,men også komme komme overens med hverandre og klare å forstå barnet sitt.Sånn sett har jo stjernetegnet sin innvirkning.Og resten av horoskopet. Blir spennende å se hva fødselhoroskopet hans blir.Hvis han skulle finne på å komme i dag foreksempel blir det en løve med månen i tyren,og da snakker vi staaaa unge da:)

Skrevet

Artig dette med stjernetegn!! Jeg får sannsynligvis en jomfru, som jeg selv, pappan og en sønn som er født på min bursdag.

Og jeg vet at disse barna er følsomme, rettferdige sårbare....

Jeg har selv løve i meg, og den delen av meg, gir seg ikke før jeg får til det jeg vil.

Lykke til dere som får små løver:-))

Skrevet

¨jeg har en tvilling og en skytt fra før,de er sååå forskjellige hehe..jeg er skytt selv å vi to jentene er veldig like..helt sprøtt å se..hu er heilt lik sånn jeg var når jeg var 4 år:)

å gutten som er tvilling,7år,d er helt merklig,for når jeg leser om tvillingbarn så er d jo så likt ,jeg sitter å ler av enkelte ting for d stemmer så bra:)

denne her blir antagelig jomfru..

er veldig interessert i astrologi jeg og,men er ikke iini dette her med måne i ditt og datt..eller har solen i sitt tegn..

noen som vil fprøve å orklare meg på en enkel måte hva forskjellen er på å ha månen solen osv i et tegn?:)

Skrevet

Jomfruen er kjempefint tegn da.Stabilt jordtegn,perfeksjonister..blir flinke til det de setter seg som mål å bli flinke i,liker å ha system i visse saker og ting.

Har løve i meg jeg også,og er sta som et uvær og pappan er også løve,så her i gården blir det nok artig ja:)

Skrevet

Når man blir født står de forskjellige planetene i forskjellige tegn,og disse tegnene danner fødselhoroskopet til babyen.

Det stjernetegnet som er hovedtegnet/soltegnet ditt vil ofte påvirke deg mest, månetegnet viser følelseslivet ditt,ascendanten viser hvem du er utad, osv osv..Si at du får et jomfrubarn med månen i tvilling f.eks så vil barnet ha egenskapene til jomfruen,men også endel av tvillingen...sånn veeeldig kort fortalt:)

Skrevet

ok takk for svar:)

jeg får prøve å sette meg bedre inni dette her:)

Skrevet

HM! Tror jeg skal til by mine tjenester siden det er litt kjedelig på jobben om dagen. Lager en egen tråd jeg :-)

Skrevet

Jeg får en vekt gutt denne gangen. Syns det er veldig bra:) Har ei tyr jente med tvilling acendant fra før.

Skrevet

På besøk fra 2. tri, så spør med veldig forsiktig stemme om dere vet hva slags barn jeg får som har termin 6. desember?

Kansje noen vet om noe bra stjernetegnsider også?

Skrevet

He, he glemte å skrive at jeg vet det er skytten, men hvordan er et skyttebarn?

Skrevet

jeg regner med å få jomfru denne gangen.

Datteren min er vannmann. Noen som vet hvilken likheter/forskjeller det er mellom vannmann og jomfru?

selv er jeg skytt. barnefar steinbukk.

Skrevet

Digger astrologi! Hele fødselshoroskopet er selvfølgelig best. Jeg er selv vannmann med løve i assendant, resten masse ild, nesten ikke jord og fisk i true node. Det er noe rart som er likt mellom vannmann og jomfru og det er "renhet". Klarer ikke svare ordentlig på det, men jeg har tidligere kun hatt jomfru kjærester, og vi hadde høye "rene" idealer sammen. Begge har også et ønske om å hjelpe andre, menneskeheten. Ganske spennende kombinasjon.

Jeg har alltid hatt god flyt med jomfruer. Jeg kan bli litt for Sær for de i tider, men en mild form for vennskap har jeg alltid hatt med jomfru jenter.

Skrevet

Må jo selvfølgelig legge til at løveunger er fantastiske! De har et hjerte av gull, med litt primadonna ånd. Man skal la løvebarna få skinne! De kan bli litt bossete, men med kombinasjon av gullhjerte kan de godt bli gatas ledere. De er dyktige ledere.

Jeg har selv to tyr jenter, de er stae, men på en nydelig måte, hvis man tar de kjærlig. Tyren klarer ikke å motstå kjærlige stryk og kos. Den største har skorpion i assendanten, så henne kjenner man når hun kommer inn i rommet. Lille snusk har løve i assendanten, noe du kan kjenne når hun bæres høyt på armen. Da er det virkelig en Dronning jeg er heldig å få bære. Det er noe nydelig med alle stjernetegn. Spiren har termin til å bli steinbukk, så jeg får mye jord rundt meg, 3 jordbarn og en krepsekjæreste.

Men det er vel sånn var nødt til å bli siden jeg nesten ikke har jord i mitt horoskop.

Smask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...