kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 jeg har ligget en stund på sofaen nå, å når jeg reiste meg så var jeg helt våt i trusa og gjennom buksa:/ har ikke kjent at jeg må på do...men jeg kan da ikke bare tisse meg ut uten og kjenne noe?? eller...??
tesseliten Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Kanskje vannet som er gått, hvor langt er du på vei?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 38 uker på søndag, om det er vannet så er det ikke alt, tok på ett bind nå for å sjekke etterpå, føden åpner ikke før 8 i morgen tidlig:/ jeg aner jo ikke hvordan dette med vannet virker....sist så tok de det
tesseliten Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Hø? Jeg ringte føden på denne tiden på tirsdag, de ba meg komme ned og jeg fikk full sjekk, kan vel ikke bare stenge når folk trenger hjelp? Trodde forøvrig vannet mitt begynte å lekke derfor jeg måtte ned. 35 uker her:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 har ikke så lyst til og ringe og vekke jm nå vi har bare fødestue her, det er sikkert bare falsk alarm....
tesseliten Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Men ring hvis du føler for det, bedre en gang for mye assa:) hater å ringe selv men jeg har allerede ringt 2 ganger og vært der, litt flaut men de skjønner det jo:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hvordan går det? Fikk du sjekket det opp? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå