supersta(n) Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 hvor me må jeg regne med at vi bruker på mat om dagen? to voksne og en ettåring? lurer bare på hvor mye lommepenger jeg må ta med. det er vel ganske rimelig der?
mamma-for-første-gang Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det kommer litt an på hvor i Hellas du skal. Det er generelt litt billigere på fastlandet enn på de mest populære turistøyene. Du får en god middag til under hundrelappen, og den greske maten er kjempegod God tur!!
Squirrel79 Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Vi var på Rhodos, Tilos, Nissyros og Lipsi i begynnelsen av juni. Jeg er ikke sikker på om de setter opp prisene i høysesongen, men gjennomsnittsprisene vi betalte var: 1/2 liter flaske vann ca. 50cent Lunch på restaurant (salat e.l.) 5-7 euro per pers uten drikke Middag på restaurant 7-15 euro per pers uten drikke Det kommer veldig an på hvor du spiser og hvor flinke dere er til å unngå turistfellene. Det er generelt dyrere der det er myyyye turister. Så prøv å finne spisesteder noen hundre meter unna eller i en sidegate der ingen går. En god regel er at der det sitter mange grekere, der er det god mat. De har veldig enkel mat der, men det er kjempegodt! Generelt laget med ferske rådvarer. Håper du ble litt klokere av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå