Leirha Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jeg så var så vanvittig førnøyd med en 75C.. Fant så mange flotte BHer. Har funnet noen Bher i dobbel D, de er bittelitt forsmå, men er det egentlig en E cup? Finner ingen donnel D på nettet, ville gjerne kjøpt meg nye bher..
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det er litt mindre enn E. Hvor på nettet leter du?
Synne&TheTerminator Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 nei, dd er en egen str... er bare ikke alle butikker som har dd;-)
Leirha Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Husker ikke hvor jeg har kikka nå. Men vet du om noen gode sider? Har ikke funnet Ecup i butikkene, så har jo ikke fått prøvd, føler ikke de tar inn så mangen av de. Men tenkte siden dobbel D var litt liten så kanskje jeg burde prøvd en Ecup?...Grøss.
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Har du bare vært på butikker som Lindex, HM og sånn? Du må gå i skikkelige undertøysforretninger og få deg målt. Ville ikke bestilt på nettet uten å prøve egentlig, med mindre du er veldig sikker på at E vil passe. Jeg anbefaler www.lasenza.co.uk, og www.bravissimo.com. Har hørt at www.underverker.no er bra også. Hilsen 65F og G :-P
minlilletass Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Noen merker hopper rett fra D til E, mens andre har D, DD og deretter E. (Jeg har solgt undertoey tidligere). Har du vaert i en god butikk og faatt tilpasset en bh? Det anbefales paa det sterkeste! Ellers kan jeg anbefale underverker.no og timarco.no, sistenevnte har Abecita. Men om du er usikker paa stoerrelsen din er det ikke saa greit aa bestille paa nettet.
Leirha Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 Ååå, tusen takk Monajenten! Fikk det målt før jeg fikk sistemann, var jo så fornøyd med str da, kjøpte masse dyre bher, men nå ser jo de ut som nybegynner bher på meg jo. Ojoj, du har nå større pupper enn meg :DD Hva syder jeg etter? Hehe.
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Hehehe jeg har i grunnen ikke så store pupper, men er så irriterende smal akkurat over ryggen at jeg må ha 65 rundt, og da blir cupen automatisk større. Kan ikke huske sist jeg kunne gå på en vanlig butikk og kjøpe bh'er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå