Gå til innhold

Hva er deres favoritt snacks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er is i alle varianter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smash, klare å spise opp en hel pose uten problemer;) Beste sjokoladen ever;)

Skrevet

Chips med masse smak.

Skrevet

Sjokolade, hvilken type varierer.

Men akkurat nå har jeg så ubeskrivelig lyst på potetgull! Jeg vill ha salt and vinegar potetgull, hvorfor finnes ikke det i Norge? Stoooooopid Norge! Jeg vil foresten ha dip også....

Skrevet

Liker ikke noe form for godis, jeg...:-(.

Eller det jo ikke vondt da, men jeg fyser aldri på det. Sjokolade har ekkel konsistens -setter seg fast i ganen og lager belegg i hele munnen....urg!

I svangerskapet digget jeg is i alle varianter, sjokoladecookies og KAKER...mmm...

Kjipt at det gikk over!

Kan spise litt elias-potetgull hvis det står fremme, men tar meg mye heller en brødskive med noe godt pålegg.

Skrevet

Akkurat nå er ostepop fra foodman som dem selger på Bunnpris favoritt. Den er mye bedre en den som dem har i di andre butikkene Mye bedre smak på den fra Bunnpris. Åsså er den ikke så dyr heller. Får en stor pose til 19.90

Skrevet

pistasj-is fra sørlandsis. søppeldynga dropsblanding er vel det som gjelder nå.

når jeg ikke er gravid er det sjokolade og cola, men det har jeg fått litt avsmak på.

Skrevet

M er det beste jeg vet av sjokkis for tiden, er ellers ikke så glad i chips og salt godis men sour cream and onion Pringles er nydelig godt.

Skrevet

Pringles har salt and vinegar :) Åå, nå fikk jeg skikkelig lyst på det..

Skrevet

Nå har jeg vært på:

Rema 1000

Spar

Kiwi

Mega

to Mix

Narvesen

Euro Pris

Ingen hadde salt and vinegar:(

Når jeg sier at jeg har lyst på dette så underdriver jeg litt. Jeg drømmer om dette potetgullet om natta... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på nippet til å bestille englandstur bare så jeg kunne kjøpe walkers salt and vinegar..

Og nå sier du at de finnes her???

Jeg sprang ut med en gang jeg leste at de finnes (dvs. jeg gikk inn på pringles sine sider først for å sjekke at du ikke tulla) Men så finner jeg de ikke!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva er dette for en ond verden?

Skrevet

Den Møvenpick kuleisen man får kjøpt noen plasser, med browniesbiter i... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!

Skrevet

Sørlandschips med havsalt og holiday dip :D:D:D

Får helt vann i munnen !!! :)

Skrevet

Denne linken skal jeg lagre, sånn at jeg kan få gode ideer neste gang jeg vil ha noe godt:)

Skrevet

For øyeblikket i denne varmen, iskald vannmelon

Skrevet

taffel sticks, smashog toffifee (skrives det sånn?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...