Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 smash, klare å spise opp en hel pose uten problemer;) Beste sjokoladen ever;)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Sjokolade, hvilken type varierer. Men akkurat nå har jeg så ubeskrivelig lyst på potetgull! Jeg vill ha salt and vinegar potetgull, hvorfor finnes ikke det i Norge? Stoooooopid Norge! Jeg vil foresten ha dip også....
AndreVonDrei Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Liker ikke noe form for godis, jeg...:-(. Eller det jo ikke vondt da, men jeg fyser aldri på det. Sjokolade har ekkel konsistens -setter seg fast i ganen og lager belegg i hele munnen....urg! I svangerskapet digget jeg is i alle varianter, sjokoladecookies og KAKER...mmm... Kjipt at det gikk over! Kan spise litt elias-potetgull hvis det står fremme, men tar meg mye heller en brødskive med noe godt pålegg.
Lillesnuppis Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Akkurat nå er ostepop fra foodman som dem selger på Bunnpris favoritt. Den er mye bedre en den som dem har i di andre butikkene Mye bedre smak på den fra Bunnpris. Åsså er den ikke så dyr heller. Får en stor pose til 19.90
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 pistasj-is fra sørlandsis. søppeldynga dropsblanding er vel det som gjelder nå. når jeg ikke er gravid er det sjokolade og cola, men det har jeg fått litt avsmak på.
Arytai Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 M er det beste jeg vet av sjokkis for tiden, er ellers ikke så glad i chips og salt godis men sour cream and onion Pringles er nydelig godt.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Pringles har salt and vinegar Åå, nå fikk jeg skikkelig lyst på det..
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Takler ikke søtsaker, men eeeelsker potetgull:/
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Nå har jeg vært på: Rema 1000 Spar Kiwi Mega to Mix Narvesen Euro Pris Ingen hadde salt and vinegar:( Når jeg sier at jeg har lyst på dette så underdriver jeg litt. Jeg drømmer om dette potetgullet om natta... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på nippet til å bestille englandstur bare så jeg kunne kjøpe walkers salt and vinegar.. Og nå sier du at de finnes her??? Jeg sprang ut med en gang jeg leste at de finnes (dvs. jeg gikk inn på pringles sine sider først for å sjekke at du ikke tulla) Men så finner jeg de ikke!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva er dette for en ond verden?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Den Møvenpick kuleisen man får kjøpt noen plasser, med browniesbiter i... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 25. juli 2008 #16 Skrevet 25. juli 2008 Sørlandschips med havsalt og holiday dip :D:D Får helt vann i munnen !!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 Denne linken skal jeg lagre, sånn at jeg kan få gode ideer neste gang jeg vil ha noe godt:)
Musemor med tre søte små Skrevet 25. juli 2008 #18 Skrevet 25. juli 2008 For øyeblikket i denne varmen, iskald vannmelon
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 taffel sticks, smashog toffifee (skrives det sånn?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå