Ett_øyelokk.... Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Nå har jeg bakt ca 25 skoleboller og rundt 30 skillingsboller.. Namm... Og det lukter så herlig og nybakt her nå... De skal vi ha med oss på ferie i morgen og noen skal ligge i fryseren til vi kommer hjem..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 lukte lukte lukte. nei her stinker det bare hund i hele huset :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå