Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Å tenkte jeg skulle be han henvise meg til svangerskapspoliklinikken..tenkte å få tatt en vekstestimering og sjekket modenhet.kanskje kan de strippe meg dersom jeg er heeeelt moden???da jeg var hos jordmorsamtale der for 2,5 uker siden sa de jeg hadde 2cm åpning,de kunne kjenne hodet på babyen og at jeg var ganske moden..det må vel ha skjedd ting siden det??er så spent, å drittlei nå..jeg vil føde NÅ!!!! men er i ferd med å miste troen på at det vil komme ut noen baby her...:s å livredd for at babyen skal være større enn tuppa mi sist jeg fødte..vil liksom ikke ligge i timesvis å føde,for at babyen bare skal stange nedi der å ikke ha sjanse for å komme seg ut,at det ender i haste keisersnitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå