Gardinia Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hvorfor kjøpte dere den? Var utseende viktigere enn hvordan den er da dere valgte den? Legg gjerne ved en link... :-D
*min lille sin!* Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 jeg har Basson Baby .. kjøpte den for den tåler fukt ( tillfelle ting lekker) å for det var god plass.. jeg bryr meg ikke om utseende , tror det er blitt mye hysteri om at alt skal være så dyrt å kult ... min er helt vanlig til en pris på 450 kreller hva det var ..
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Kjøpte min på Ellos etter anbefallinger fra noen her inne. Den var kjempe fin, god plassi og en del til mat til og med. Og den kostet meg 299:) Kjempe fornøyd!
Mamma til en engel<3 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 jeg har emmaljunga exclusive stelleveske:) kjøpte denne siden den hører til vogna, emmaljunga edge duo combi:) kjempe fornøyd jeg da, er kansje litt dårlig plass i den, men ellers super:)
Gurine Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg vant min i en konkurranse for over 3 år siden. Så det står Natusan på den ene siden. Men pytt pytt, den er stor og praktisk med utagbar stellematte inni, brukte den til yngste jenta, og kommer til å bruke den igjen nå. Det passer meg bra å slippe og bruke masse penger på en ny.
tjommis Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Jeg kjøpte Laquer Bag på www.going.no, synes den er kjempestilig (aner ikke om den er praktisk) http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=243&varegruppeID=28&vareundergruppeID=109
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 jeg har også kjøpr ellos sin den største de har kjempegod plass inni og gode lommer utenpå... stødige klips til å feste veska på vognen med (trykknappene på den forrige holdt ikke når det ble mye i veska...). rød og fini er den også
Lillebror Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 holder på å strikke ei, den blir stor og god. skal toves. skal lage den med to rom og sy på strikk til flaske`\salve holder. også skal jeg sette inn knapper slik at den henger fint på vogna. koster meg 150 kr + arbeidet da,men det er artig å være litt kreativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå