Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kjøpte dere den?

Var utseende viktigere enn hvordan den er da dere valgte den?

Legg gjerne ved en link... :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har Basson Baby .. kjøpte den for den tåler fukt ( tillfelle ting lekker) å for det var god plass..

jeg bryr meg ikke om utseende , tror det er blitt mye hysteri om at alt skal være så dyrt å kult ... min er helt vanlig til en pris på 450 kreller hva det var .. ;)

Skrevet

Kjøpte min på Ellos etter anbefallinger fra noen her inne. Den var kjempe fin, god plassi og en del til mat til og med. Og den kostet meg 299:)

Kjempe fornøyd!

Skrevet

jeg har emmaljunga exclusive stelleveske:) kjøpte denne siden den hører til vogna, emmaljunga edge duo combi:) kjempe fornøyd jeg da, er kansje litt dårlig plass i den, men ellers super:)

Skrevet

Jeg vant min i en konkurranse for over 3 år siden. Så det står Natusan på den ene siden. Men pytt pytt, den er stor og praktisk med utagbar stellematte inni, brukte den til yngste jenta, og kommer til å bruke den igjen nå. Det passer meg bra å slippe og bruke masse penger på en ny.

Skrevet

jeg har også kjøpr ellos sin :) den største de har :) kjempegod plass inni og gode lommer utenpå... stødige klips til å feste veska på vognen med (trykknappene på den forrige holdt ikke når det ble mye i veska...).

rød og fini er den også :)

Skrevet

holder på å strikke ei, den blir stor og god. skal toves. skal lage den med to rom og sy på strikk til flaske`\salve holder. også skal jeg sette inn knapper slik at den henger fint på vogna.

koster meg 150 kr + arbeidet da,men det er artig å være litt kreativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...