Gå til innhold

Hva i alle dager?? Eggløsningsslim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager hadde jeg eggløsningsslim i trusa nå?? hehehe... Må jo le. Ikke så mye da, kansje 1-2cm.. Men hvorfor det da?? Er det mulig? Kan det bare komme sånn helt vanlig? merkelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser det ut? Aldri hørt om :) (flau?)

Skrevet

sånn hadde jeg også rett før fødselen da men... hørt om flere som har opplevd noe sånt også..

Skrevet

Det er slim man får når man har eggløsning. (ikke alle merker det) Det er tykt, seigt slim som du kan dra ut med fingrene. Det er ikke slik utflod som du kan tørke med dopapiret, det blir liggende som en geleklump oppå.

http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Skrevet

Du har det ja? Trodde et sekund her at jeg var meget unormal.. hehe..

Skrevet

Det er noe som heter "slimproppen" som man har når man er gravid. Denne kommer ut på slutten av svangerskapet - enten som en hel klump, eller i deler/tråder..

Skrevet

jeg hadde eggløsnings slim for par uker siden. Kan det være litt av slimproppen altså? Jeg er bare 35 uker (da var jeg 33uker) Så er ikke det litt tidlig?

Skrevet

Har lest at slimproppen kan gå "flere uker" før fødselen. Det er jo heller ikke sikkert at hele har gått

Skrevet

hmm... så hvis det er denne slimproppen da. Så heter det jo:

- Når slimproppen løsner kan fødselen være 1 dag til 3 uker unna. Så da "Lille meg venter nr3-Høygravid" er jo vi tidlig ute.. eller?

Eller må hele slimproppen ha gått for at dette skal gjelde???

Jeg vet forresten hva slimproppen er, men sist kom den dagen før jeg fødte.. og da kom alt. Så ut som en ku som skulle føde, med slim langt ned på knærene... (sorry) :)

Så jeg tenkte egentlig ikke den tanken nå. . .

Skrevet

Ja akkurat sånn som du beskrev til meg opplevde jeg igår... Tenkte det var noe av slimproppen... Så er nok det da:)

Skrevet

ja da er jeg bare 1 uke unna isåfall hehe.Håper da ikke det. lell at det ikke er så ille å føde når man er 36 uker. Ser helst pappan kommer hjem fra sjøen først ja. Han kommer 2 uker før terminen

Har hatt mye kynnere i det siste, og noen gangern får jeg vondt der nede når de kommer. Det hadde jeg ikke på mine to første. Så håper bare det er vonde kynnere jeg har denne gangen, og at de ikke driver å å modner for fult :)Kan vente 2-3 uker til ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...