Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter, vært lite her inne i det siste, men har det bare bra.Håper dere alle nyter sommeren og har det bra.

Guttene lengter ikke hjem, skal jeg ta det negativt montro? Snart vært borte 5 uker, men på tirsdag møtes vi igjen, gleder meg stort.

Skal reise til Bergen på søndag og være der to dager, mamma og niesa mi er med på ferie i år, blir spennende det.De drar hjem den 11 da med fly, vi blir litt lengre.Er jo siste året vi får ha huset denne sommeren , vemodig i grunnen.

Søstra mi er på vei til å flytte inn sammen med den nye typen finner de leilighet ilag..Er ikke så happy for det da.Den andre søstra mi flytter til sunnmøre i august hun har funnet mann og ting skjer kjapt der også.

Ellers har vi holdt på med å bygge,lekehytte som egentlig er ei gjestehytte de siste ukene, så har vært opptatt med det.

Håper dere alle har det bra.

Attpåklatten mista mobil nr ditt, da jeg fikk ny telefon, så veit du det....Send gjerne en melding orker du det.

Ønsker dere alle fortsatt en knall fin sommer,idag kom endelig sola hit igjen :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint å høre fra deg igjen! Skjønner at det skjer både det ene og det andre hjemme hos dere.

Håper alt er til det beste. c",)

Klart at du ikke skal tolke negativt at gutta har det bra - det betyr bare at de koser seg borte, og ikke bekymrer seg for noe hjemme. Og så blir det flott å få dem hjem, vet du!

Kos deg resten av sommeren da!

Skrevet

Kjedelig liv kan ingen beskylde deg for å ha idefix!

For her går det unna og jeg synes du er flink som henger med i svingene:-)

Hyggelig med søster som flytter hjemover da:-D Ikke lenge siden hun var singel! Men sånn er det med oss modne, vi gidder ikke kaste bort tiden vi:-D

Sendt deg mob nr på pm:-D

Ha en fortsatt knall sommer du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...