ungdomsmor Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 selv har jeg vært på jobb og ute og kost meg med familien etter det
metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Hatt fri, bare meg selv å tenke på. Vært på øya, tryna på sykkelen, solt meg, badet, handlet, spist blåskjell. Bare kost meg.
lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ler litt for meg selv, jeg !! Tryna paa sykkelen - bare kost meg :-))))))
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Var på besøk til naboen i morges. Barna bada mens vi spiste is, men klokka 12 måtte jeg på jobb Tenk å stå inne på et kjøpesenter hele dagen å vite hvor hærlig det er ute... Stakkar, stakkar meg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Åja hehe.. her var det jo ett innslag om været.. Jeg har vært på jobb, sliter veldig der, men går aktivt så tok det med ro, og klarte ikke så mye.. så var jeg litt på byen. og hadde lit besøk. nå ikveld var vi hos noen naboer og badet, det var herlig. endelig levelig for meg også å være ute.. Og imorgen har de meldt enda varmere..
metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Haha.. ja, det er jo sørgelig komisk når man er i sine beste tretti + og tryne på sykkelen. ) Jeg fikk jo akutt latteranfall, og da jeg sykla videre med rennende blod fra kne og albue så så det sikkert enda teitere ut. Jeg lo så jeg ristet! Så lenge man overlever og det bare ble et par skrammer så er det jo nesten befriende. Så kan jeg skryte av det resten av sommeren. Og kanskje neste også )) Midt i blod og elendighet ble det ganske moro.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 har vært en tur på Ikea og bestilt nytt kjøkken:)))) Ellers slappet av, fikk en 3 tomms spiker inn i foten min i går, så hatt litt vondt i dag ja...;(
metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer med nytt kjøkken. Det er så moro å kjøpe kjøkken. Dyrt og et helvete å sette opp, men moro )) Vi har kjøpt kjøkken 2 ganger! God bedring med spikerfoten! Æsj, det hørtes ikke deilig ut. Du kan få plaster av meg ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå