gravidmednummer2 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 MIn syklus har begynt å bli litt vel lang. Sist var den seks uker. Jeg har hørt at det skal stabilisere syklusen, og øke fruktbarheten. I dag spurte jeg på apoteket, men de ante ikke hva jeg snakket om. Jeg vet det har blitt diskutert her tidligere, men jeg fant det ikke igjen. Kan noen forklare meg hva det er?? (kosttilskudd??? Piller???) Hvordan virker det?? Hvor får man tak i det?? Når kan man ta det?? Veldig takknemlig for svar:)
**micke** Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 tabletter som kjøpes på helsekost butikker. kan visstnok være EL-hemmende så må tas etter EL og i ca en uke (heller ikke ta dersom du er gravid) tror jeg leste et sted at indianerne brukte wild yam roten til å øke fruktbarhet... ellers vet jeg ikke så mye mer...
monca*84*j12 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Wild Jam kan ha både pos og neg effekt.... Man må nesten bare velge og hoppe i det.... Jeg har hoppet i det.... Mine sykluser starter med 3uker mens, etterfulgt av 5uker uten mens... altså.. veeeeldig lange sykluser..(8-9uker)... så jeg tenkte shit heller jeg tar WJ hele syklusen.. jeg fikk mens i går 4uker etter sist mens... altså normalt... jeg håper veldig at jeg har mens nå bare en uke... og jeg trur det er helt og holdent takketvære wj at syklusen er på vei til og bli kortere.. (slik det ser ut).... Grysom er en jente her inne som slet leeenge med og bli gravid... hun venter sin første nå enyday... hun ble gravid etter en mnd på en kur hun fikk annbefalt av ernærings ekspert i helsekost... Jeg tar hele denne nå... 2e-vit 2sink(1til deg og en til han) 2wildjam 1multivit 1folsyre lykke til med valge ditt.... (ble litt lang ja...)
gravidmednummer2 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Takk så mycket!! Jeg må ihvertfall få kjøpt det, og ta det etter EL. Kan jo se om det hjelper først, ellers så gjør jeg som deg og tar det hele perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå