Gå til innhold

Hjemmelaget er best !!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg og de store gutta laget potetgull mmmmmm.

Kjempegodt, og mye sunnere en det man kjoper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende, hvordan lager du det?

Skrevet

samme lurer jeg på,skulle gjerne hat en oppskrift

Skrevet

Kutter potetene men ostehovelen, og steker de i olje. Saa har man paa krydde.

Det er fort og greit.

Skrevet

Det skal jeg prøve med barna en dag. Høres deilig ut!

Takk skal du ha! :)))

Skrevet

Bare hyggeligt :-)

 

Skrevet

Å det er det lenge siden jeg har hatt.. Det må vi lage oss en dag.. Takk for at du minnet meg på det:)

Skrevet

fikk litt barndomsminner her...hehe:)))

Skrevet

Oi, det hørtes godt ut. Må jeg nok prøve ut en dag.

Skrevet

å sikkert godt med hjemmelaget potetgull da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...