lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 I kveld har jeg og de store gutta laget potetgull mmmmmm. Kjempegodt, og mye sunnere en det man kjoper.
ungdomsmor Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 samme lurer jeg på,skulle gjerne hat en oppskrift
lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Kutter potetene men ostehovelen, og steker de i olje. Saa har man paa krydde. Det er fort og greit.
metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Det skal jeg prøve med barna en dag. Høres deilig ut! Takk skal du ha! ))
lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 Bare hyggeligt :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Å det er det lenge siden jeg har hatt.. Det må vi lage oss en dag.. Takk for at du minnet meg på det:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 fikk litt barndomsminner her...hehe:)))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Oi, det hørtes godt ut. Må jeg nok prøve ut en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå