Stratos med 3 barn Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Og da mener jeg ikke den han har mellom bena! MEN min "gubbelure" er litt treg av seg. Jeg kan gjerne spørre om de samme tingene endel ganger uten at det skjer noe. Gidder ikke slik jeg, så da gjør jeg det heller selv og da skjer det da, som i sta: Mannen skulle sage vekk en furuhekk, men gadd ikke gjør det uten en motorsag og den kunne han låne av naboen, men det har tatt noen uker da. Så jeg henter hÅndsaga (kan ikke motorsag) og gjør det selv. Gubbeluren kommer og blir sur fordi han skulle jo gjøre det. Jeg svarer at ja, men det skjedde jo aldri så da gjorde jeg det heller selv. Og så kommer da det store spørsmålet, eller min forundring. HVORFOR BLI SÅ JÆVLIG GRINETE FORDI JEG GJORDE DET SELV?
Northernlights Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Fordi da kan de ikke si at de gjorde det, hvis noen kommenterer det, og da er de redde for å bli sett på som en sånn mann som pisker kona ut for å gjøre "manneting". Jeg har gjort det samme "tusen" ganger ;o)
Stratos med 3 barn Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Snoding! En ting er helt sikkert: Jeg blir ikke sur om mannen pusser vinduer etc!
wirre;o) Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 ...taktikk. da kan han si at du gjorde det før han rakk det og at meningen var å gjøre det fem sekunder etter at du gjorde det, slik at når du sier; du gjør aldri noe her i huset. da kan han svare:jeg rekker det jo aldri fordi du gjør det før meg
Stratos med 3 barn Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 Ja, det er jo mulig, men så å sitte og være sur resten av kvelden Ja, ja hver sin lyst! Han syns vel det er verdt det da. Jeg er tilferds over å vite at jeg egentlig klarer meg helt utmerket selv jeg!
wirre;o) Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 kanskje er han redd du ikke trenger ham lenger.. synes jeg ser han ene i toppen si til den andre : å guuud, nei. hun har funnet saga.. krise! sett igang plan B! og da er vel plan B furting og sutring da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå