LoveIsInTheAir<3 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Synes at født med ei pille i panna er pen.... Samme med angelmya og mora til hu mathilde-Nicholine
wirre;o) Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 jeg synes de aller fleste mennesker er pene jeg.. *dagens svadasvar*
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Nå har jeg sett veldig få av jentene her da...... men enig med deg i angelmya, født med en pille, Alva er pen og girly snuppen er den peneste av dem alle.... jo og så er Arkin veeeeldig søt.
litakine og Theodor Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 hmm, for å peke ut noen så er stolt mamma til 1 jente og 1 gutt veldig pen, og tillab, hun som het kulpåmagen på BIM, vet ikke om hun heter det nå lenger. og sikkert mange fler som jeg ikke har sett!
cherry coke Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Har ikke sett så mange av damene her inne...Men jeg synes at Stinker er veldig pen=) Også meg selv da....
Ronja&Odin Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 jeg er peenest... haha tulla:p Isilra syns jeg er pen... men har ikke sett så veldig mang her... hakke swett på bilder dere har osv:( hmmm victoria 25 også er pen=) hu kjenner jeg godt da og Isilra har jeg snakket litt med og skal møte osv=)
Leirha Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Har jo ikke sett så mange av jentene her inne, men fødtmedpilleipanna... Eller hva nicket er, er pen, og SamSung.
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Syns det er så mange pene, men det er en del jeg syns jeg spesielt vakre, og det er bl.a. mortilgunnar, (S) TinkerBelle <3, Siklerotte, fødtmedenpilleipanna og Twig.
Den lille prinsesse Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Av de som er nevnt her og som jeg har sett, så synes jeg født med en pille i panna er den eneste man kan kalle pen. De andre ikke.
Leirha Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Men vi er vel forskjellige på hva vi syns er pent da også.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #16 Skrevet 24. juli 2008 Den lille prinsesse; Erru prinsessen på erten du eller? Hyggelig svar liksom... Jeg synes Monajenten er ei flott jente. Kulpåmagen er nydelig, både inni og utenpå! Kozy K er et av de nydeligste menneskene jeg vet om, hun er utrolig vakker, rett og slett litt misunnelig faktisk! Stolt mamma preggers igjen er også ei virkelig pen jente med et spesielt glimt i øyet. Stinky er flott, iallefall på bilder, har ikke truffet henne irl. mortilgunnar er også ei pen dame, og høy! Det er flere andre pene damer her inne også men akkurat nå så var det noen som ville ha litt oppmerksomhet her så jeg orker ikke å huske på flere. Men ikke føl deg glemt av den grunn!
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 #17 Skrevet 24. juli 2008 Hehe, det var jo et koselig svar, Den lille prinsesse:-) Det var jo ikke en tråd for å finne ut hvem enkelte IKKE syns var pene da, hehe;-) Den "de andre ikke" var vel ikke helt nødvendig.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #21 Skrevet 24. juli 2008 Jeg veit a faen ikke åssen du ser ut da eller?!?! *dytter på siklesnusk*
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #24 Skrevet 24. juli 2008 Faktisk helt sant. Jeg kommer liksom ikke paa grillparty i Drammen naar du ikke synes jeg er noe aa se paa=)
PAVEEL Skrevet 24. juli 2008 #25 Skrevet 24. juli 2008 har ikke sett så mange bilder her inne, men mange av damene her inne er iallefall pene på innsiden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå