lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 endeligt levert hos eieren. Forklarte at den hadde smurt seg inn i avforing ett par ganger. Eieren sa at det var "normalt"for den hunden. Altsaa noe den pleide aa gjore. Syntes det var daarligt gjort at de ikke ga oss en advarsel :-(
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det var jo litt råttent å ikke si fra om det på forhånd da. Så hadde dere iallefall vært klar over det...
lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Ikke sant. Blir ikke en nestegang, for aa si det slik.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 æsj... hørtes ikke morsomt ut nei...hehe:) Skjønner at det var godt å få levert hunden tilbake ja...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Off ja, hunder og hundebæsj er noe jeg vil kviet meg veldig for å passet på for noen.. Og er en av grunnene til at jeg ikke vil ha hund selv. Liker ikke lukta av de, blir veldig mye skitt med de, og andre sine hunder er mye mye verre. Og jeg lurer på hva vi skulle gjort med den om vi reiste vekk, og hvordan det da hadde gått med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå