Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Han er bare halvannet, så vi har ikke prøvd å få han bleietørr enda. Men i dag da han løp rundt naken hos besteforeldrene sine, sa han til meg da vi var på verandaen: "mamma! tisse!" Så tok han meg i hånda, vi løp inn på doen, og jeg holdt han mens han satt der og tisset. Han ble sååå stolt, og det ble jo selvfølgelig jeg også Måtte bare skryte litt, syns det var så tidlig.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Skjønner godt at du ble stolt av det jaa:) Her er 2 åringen null interessert i noe annet enn bleie..... sukk.....
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Det kommer vel tidsnok Ja, ble imponert, men han er sikkert ikke klar for å slutte med bleie her heller. Men et lite steg i riktig retning er jo gøy
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Mellomste kunne vært bleiefri lenge før 2 år, men hun siste her er så treg med alt at jeg har bare gitt opp:) Hun får kjøre sitt eget løp hehehe
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Hehehe, høres lurt ut De finner plutselig ut av at de vil. Og da går d jo fort når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå