Lille-My,75 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Vi har god plass på badet vårt og tenkte å gjøre i stand en stelleplass her. I tillegg har vi barnerom med mye lagringsplass, så på badet trenger vi egentlig bare plass til bleier, "vasketing" og et sted å bade/stelle. Nå lurer vi litt på hva som er mest praktisk. Er det kanskje egentlig mest praktisk å kjøpe en litt stor badebalje og bade på golvet og ha et enkelt stellebord ved siden av? Eller er stellekommode et "must"? Har hørt at mange av stellebordene og stellekommodene med balje fort blir for små (baljen altså)? Noen som har gode/dårlige erfaringer å dele?
kriztie Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Vi har kjøpt et på Skeidar. Å det er kjempe stort og veldig praktisk! Det er en stellekommode med 3 store skuffer og et skap med god plass i. Fordelen med den er at den er såpass stor at jeg slipper å være redd for at babyen skal trille av. Kan trygt snu meg rundt 5 sekund uten at jeg har en baby i gulvet. Jeg er veldig fornøyd med den:o) Kan også fjerne stelledelen slik at dette blir en vanlig kommode når lillemann er blitt stor nokk. Har vært å kjøpt med badebalje på Europris faktisk! Den er skikkeli stor og stabil, den har også tropp slik at vannet kan komme ut.
jente Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei,,, Det er vel ikke noe fasitt svar på hva som er best.. Men, jeg er 3.gangsfødende og vi har kjøpt et stellebord som er fra Fru Lyng. Det er kjempe praktisk og den har en badebalje som er skjult under tellematten, Du åpner et "lokk" og der er badebaljen. Det er en egen slage som gjør at vannet renner ut når barnet er ferdig badet, det er praktisk stå høyde slik at du skåner ryggen din mest mulig. Og det er på den ene siden et brett som du kan oppbevare kremer + div ting ... Og det er 3 skuffer til oppbevaring av klær. Når barnet ikke lenger trenger å bades i badebaljen, tas den vekk og du kan bruke der badebaljen har vært til skuff. Totalt har da kommoden 4 skuffer... Og vi har den stående på badet og den er praktisk for den har hjul, som gjør at den lett kan flyttes på når man skal vaske under kommoden. Det om badebaljen fort blir for liten, det er enklere å bade et lite barn i en badebalje som ikke er "så" stor, tenk på det lille nurket og at det ikke tar så mye plass... Jeg har kjøpt en stor badebalje hos Fru Lyng som jeg kommer til å bruke når barnet selv kan sitte,, Da setter jeg baljen i badekaret og bader barnet der... Så er den lekker å se på.. Vi er kjempe fornøyde og gleder oss til den lille skal ta den i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå