Gå til innhold

Strippet for andre gang i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige torsdag ble jeg strippet uten at det hjalp no særlig. Sitter her uten slimpropp bare, men er like gravid. Så jeg ba om å bli strippet igjen da jeg var hos jordmor i dag. Krysser fingra for at det skjer mer etter denne gangen, selv om jordmora ikke trodde det.. Har 2-3cm åpning og er moden så det er jo lov å håpe da :)

Har en stor bebis i magen så jeg skal på kontroll på ullevål om en uke og da skal de måle henne igjen, og se om de vil sette igang fødselen.. Men jeg håper jo at det går naturlig før det. Har termin om 2 dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå krysser jeg fingrene for at det skjer noe snart.

Jeg har time hos jordmor i mårra, skal be henne sjekke om jeg er moden om ikke annet...

Vil også at ting skal skje naturlig, men han trenger ikke å bli så mye større nå.. ;o) De skal jo ut derfra... Hehehe...

Skrevet

Ja, du får gjøre det! Kanskje du kan bli strippet du og om du er moden. Si fra hvordan det går da! :) Nei, off hun trenger absolutt ikke bli større nå. Ca 4 kg forrige uke og de vokser vel ca 200 gram i uka eller no? Tenk om jeg går 2 uker over a.. Jeeses! Vil ikke føde en 5 kilos baby.. :S

Har gått veldig mye i dag så jeg håper det hjelper! :P

Skrevet

Å bli strippet er vel hva jeg ble i dag. Legen sjekket med to fingre "oppi der" på livmorhalsen. Konsistensen på livmorhalsen sier noe om hvorvidt man er moden eller ikke, og så sjekker de åpningen. Når de tøyer litt med fingrene åpner de jo litt, han åpnet fra en til to centimeter på meg i dag, sa han... Det skal visstnok kunne frigi noen stoffer som gjør at fødselen kan sette i gang.

Skrevet

Nå har jeg vært hos jordmor. Var moden, men ikke så stor åpning enda, ble strippa, så vi snakker kanskje om 2 cm nå... : )

Både jordmor og legen på ullevål sa at babyens hode gjerne skulle vært enda litt lengre ned, jeg har bakovervendt livmor, vet ikke hvorvidt det har noe å si, og jeg glemte å spørre.. :-/ Skal til ullevål på mandag, ny ctg og ultralyd. Håper de kan legge en plan om ikke annet. Jordmor satte opp time til meg på onsdag, men hun mente jeg hadde født til da, så jeg håper det stemmer. : )

Gutten min var ca 3,5kg på mandag som var. Trenger ikke å bli no særlig større, du har jo sett selv, Lundie, at jeg er ganske lita, hehe...

 

Og i dag kom jeg på at jeg at jeg får en liten løvegutt, helt sikkert. : )

 

Hirr hirr

Skrevet

Så spennende! Håper strippinga funker bedre for deg enn for meg da :) Skal på ullevål på torsdag jeg.. Syns det er så lenge til! Da er jeg jo nesten en uke over termin allerede.. De legger nok en plan for deg når du skal dit på mandag. Det er vel det de skal gjøre på meg og.

3,5 kg ja.. Så da er det ikke bare jeg som får en stor baby da! Hehe ;) Får håpe de kommer snart! Det må jo være så ,mye bedre å være her ute enn inni den trange, trange magen...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...