alvilde Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 er gravid for andre gang,er i uke 21 å det kløøøøør sånn på magen,blir snart gal.. å har så utrolig vondt i hodet,det er 3dagen nå,.er jo ikke sunt å spise paracet hele dagen,men det er så vondt,har aldri hatt så vondt i hode før.. noen andre som har det sånn? er det normalt? er så utrolig plagsomt:( hadde blitt gla for svar:)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Vet ikke om det er normalt, men jeg har det helt likt. Hodepine har jeg hatt daglig de siste ukene. Har forstått det slik at det er ganske mange som får hodepine når de er gravid. De siste dagene har magen min klødd noe helt sykt!! Er sikkert bare huden som strekkes?
mamarama og lille banan Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 det kan være svangerskapskløe, men da hørtes det ut som den ufarlige varianten. er ikke så uvanlig sjekk denne linken: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/svangerskapskloe
mimza Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 jeg har også vert veldig plagt med hodeverk,tok det opp medlegen min som sa det va helt normalt. Jeg spurte om jeg kunne ta paracet og det kunne jeg men ikke for mye, ellers måtte jeg drikke masse vann for det hjalp også. så jeg tok ikke paracet, drakk bare vann og da ga hodeverken seg hos meg:) har også en mage som klør veldig men de sier at det er pga huden strekker seg,så det er nok ikke noe unormalt nei:)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Eit tips mot kløen, masser inn magen med ein parfymefri fuktigheitskrem, gjerne ein feit ein. Det hjalp i allefall meg då huda strekkte seg på det verste. Og så skal massasje visstnok vere positivt for å forebygge strekkmerker har eg haurt, så då er det på ein måte ein ekstra grunn for å gjere det;) Lykke til, det går nok over:) Helsing snok frå 3.tri;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå