Gå til innhold

Noen her som er EMO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dere det?

Hehe !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper for guds skyld de fleste her inne er over emo-alderen.

Skrevet

Vet ikke hva EMO er, betyr det at jeg er for gammel, eller at jeg ikke er helt med??????????

Skrevet

Haha!!

Siktet til 1´ern, men slenger på 2´ern også HOHO!!

Går rundt og ler av EMO nå, mamma har akkurat kommet hjem fra Mexico og der rant det over av dem. Hun synes de var skumle, og siden lille søster på 11 går rundt med trutmunn og liker svarte jeans erter jeg dem med at det er fare for at hun blir EMO.

Tenker meg det er noen EMO her, utfra bilder på galleriet og depressive innlegg så er det nok endel.

Skrevet

Sjekk linken jeg la ut, så er du med. Morsom lesning er den også. ;-)

Skrevet

Bildene spesielt, de var artig!

Skrevet

Er EMO det samme som en god gammeldags Gother eller?

Hilsen Gammel og teit;0

Skrevet

kan noen gi meg en kortversjon på norsk?

Skrevet

Ja, jeg er. Har du noe mot det kanskje? Hæ? Faen ass, nå må jeg gå og sutre litt mens jeg hører på typisk Emo-musikk.

Skrevet

Jeg er ikke emo, men må si at jeg faktisk liker klesstilen, men alt med måte.

Syns den er litt gothete, men gjerne en litt mer ungdommelig variant, litt mer pønketet.

Skrevet

Haha, nei, jeg er langt ifra EMO!

Sjekk ut denne youtube-videoen!! :D

Skrevet

Haha!

Får ikke se videoen, 18 års grense så man må logge inn. *lol*

Men seriøst!

Det er da INGEN TING pent med den klesstilen...

Vil man virkelig se slik ut? Da hadde jeg heller gått rundt med gult hjemmebleket sprayblond hår. *lol*

Skrevet

En video til. :P

Tickle me emo:

Skrevet

Jeg er IKKE emo å kommer aldri til å bli det,men sånn jeg har skjønt det er EMO en forkortelse for emosjonel-

De har det kanskje ikke så bra!

Skrevet

Emo eller ei - vi er voksne nok til å kunne respektere hverandre og ikke rakke ned på folk som har en anne klesstil og musikksmak.

Skrevet

Tydelig at det er mange her som ikke er helt inne i hva emo-kulturen innebærer. Det er rett og slett en gren av punken (som lagde oppstandelse på 70 og tidlig 80-tall) som utviklet seg fra rundt 1985 og fremover. Dette er overhode ikke noe nytt fenomen, men det er en kultur og en genre som har utviklet seg over tid.

Og ja, jeg hadde mine år med svart (riktignok kort) hår, svarte klær og en musikksmak foreldrene mine ikke var helt enige med meg i.

Klesstilen har forandret seg, men jeg mener fremdeles at det er mye god musikk innenfor "emo-musikken".

Så vær så snill og ikke vær så grunne at dere bare ser en gjeng med depressive sortkledde ungdommer, for det ligger så mye mer i begrepet enn det.

Så i ordets rette betydning så er jeg nok emo, ja. Rett og slett fordi det er utrolig mye god musikk laget innenfor denne genren.

Når det gjelder den sub-kulturen som har utviklet seg de siste årene, og den uttrykksformen mange fans av slike band har funnet (særlig de siste 4-5 årene) så nei ... det er ikke i nærheten av min stil.

Og strengt tatt burde vi vel være såpass voksne at vi ikke dømmer andre på bakgrunn av klesstil og musikalsk smak. Husk at unger lærer fort og tar holdninger etter sine foreldre. Det ligger i tenårings "genet" å gjøre opprør, og sånn sett kan man vel si at de som faller inn under begrepet "emo-kids" har lykkes usedvanlig godt ;-)

Skrevet

Jeg er langt ifra emo, men jeg er stoooor fan av My Chemical Romance som noen påstår er veldig emo...

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Jeg blir stadig forskrekket, her inne på dib, over hvor mange voksne mødre som sitter og ler av en hel gruppe mennesker, bare pga de valgene de tar. det være seg emoer, fjortiser, politikere eller vaskedamer.

Er ikke "emo" (og når ble det et skjellsuttrykk?), men har hørt mye på emo-punk før i tiden. At dette nå er blitt en trendstil, bryr meg midt bak. Folk får gjøre som de vil, og kle seg som de vil. Ungdom har behov for å gjøre litt opprør og prøve ut forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...