Gå til innhold

Ema73

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Så du hadde skrevet i tråden min. Skjønner deg kjempe godt at dere vil legge prøvinga litt på hylla og leve litt igjen. Er sånn vi tenker å. Men vi har jo ikke sjekket oss enda, så enten har vi bomma veldig eller er det noe galt. Har blitt spådd av 3 stk og de alle sammen har sagt det samme. Så det er vel grunnen til at jeg ikke har turt å ringe legen enda. Blæ, jeg pleier ikke tru på sånt, men så lenge dt ikke har klaffet enda blir jeg jo litt i tvil. Håper virkelig det klaffer for dere engang, det fortjener dere virkelig. Vi som sliter så mye syntes jeg virkelig fortjener det. Er jo så innmarri mange som bare kan "kaste av seg trusa" så vips er de på kjukka igjen. Sikkert stygt sagt men er sånn jeg har opplevd det i vennekretsen min. Har ei venninne som er 22 år og har 3 unger. INGEN av de var planlagte. Gud og misunnelig jeg blir. I fjord hadde vi hele 11 vennepar som ble eller ventet unge.. Snufs!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Hei igjen!

Ja det er litt av et liv vi lever vi langtidsprøvere. Jeg ble også spådd av to forskjellige spådamer som mente at jeg hadde kun en eggleder som virket og den var det problemer med. Det var da vi starte utredning, ingenting galt er funnet med noen av oss, vi har hatt noen perioder på pergo for å prøve å slippe flere og bedre egg. Det har ikke hjulpet så mye, men vi skal ha to pp til med pergo nå før vi nok må innfinne oss med assistert befruktning etterhvert. Jeg unner alltid langtidsprøvere å lykkes, jeg blir så utrolig glad på andres vegne når de har strevd en stund, men jeg blir også litt sjalu på de som blir gravide på første forsøk. Men vi skal klare dette begge to!

Skrevet

Hei:)

Der var du. Hehe.

Håper den sitter for dere nå snart da. Venninnen min har også akkurat begynt med pergo:) Vi skal få kommet oss til legen for en sjekk vi å. Men akkurat nå så skal vi først flytte. Skjer den 1 august. Så kansje det skjer noe da. Hehe. Blir også sjalu på de som blir gravide på første forsøk. Ja, vi skal klare det vi å:o) Kansje vi tusler over på 1.trim sammen. Hadde vært noe.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...