Gå til innhold

hva syns dere? kanskje litt dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle ha noen nære venner på grilling imorgen. tenkte det hadde vært litt koselig å tatt et glass hvitvin. hva syns dere om dette? er det litt dumt når man har sin lille kjære tilstede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et glass hvitvin er da ikke farlig, synes jeg. Drikk vann ved siden av. Om du ammer, så tar det 2-3 timer før alkoholen er ute av melka igjen.

Skrevet

Drikker da alkohol når det er barn tilstede. Er vel ikke snakk om å drikke seg dritings? Ett glass eller 3 gjør vel ingen ting.

Skrevet

Her tar vi oss et glass vin eller en øl i godt selskap, selv om barna er tilstede. Vi er aldri beruset i deres nervær uansett (er vel beruset toppen en gang i året...), så synes ikke at et glass er dumt nei.

Hvis det føles greit for deg, så gjør du det.

Skrevet

Syns det er helt greit med 1 glass vin eller øl til maten selv om barna er tilstede. Så lenge det ikke er snakk om å bli beruset. Og de færreste blir vel det av 1-2 glass??

Skrevet

da gjør jeg det;) gir mme:) syns dere det blir dumt hvis mannen i huset gjør det også?

Skrevet

Det har ingenting å bety kva me meiner vel? Gjer det du er komfortabel med. Ta dere eit glass vin om dere vil det, om du synes det er ubehagelig så ikkje gjer det. SÅ lenge du slapper av og har ein fin kveld så er det det viktigste.

Skrevet

Vi er ikke alltid "kjørbare" begge to, men ingen av oss drikker oss berusa når det er barn tilstede. Skulle noe hende,som brann, sykdom eller lignende vil jeg være klar i hodet! Ringer i så fall etter drosje e.l. om man skulle trenge transport noe sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...