Barn i huset <3 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 jeg tenkte jeg skulle ha noen nære venner på grilling imorgen. tenkte det hadde vært litt koselig å tatt et glass hvitvin. hva syns dere om dette? er det litt dumt når man har sin lille kjære tilstede?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Et glass hvitvin er da ikke farlig, synes jeg. Drikk vann ved siden av. Om du ammer, så tar det 2-3 timer før alkoholen er ute av melka igjen.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Drikker da alkohol når det er barn tilstede. Er vel ikke snakk om å drikke seg dritings? Ett glass eller 3 gjør vel ingen ting.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Her tar vi oss et glass vin eller en øl i godt selskap, selv om barna er tilstede. Vi er aldri beruset i deres nervær uansett (er vel beruset toppen en gang i året...), så synes ikke at et glass er dumt nei. Hvis det føles greit for deg, så gjør du det.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Syns det er helt greit med 1 glass vin eller øl til maten selv om barna er tilstede. Så lenge det ikke er snakk om å bli beruset. Og de færreste blir vel det av 1-2 glass??
Barn i huset <3 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 da gjør jeg det;) gir mme:) syns dere det blir dumt hvis mannen i huset gjør det også?
hit og dit Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Det har ingenting å bety kva me meiner vel? Gjer det du er komfortabel med. Ta dere eit glass vin om dere vil det, om du synes det er ubehagelig så ikkje gjer det. SÅ lenge du slapper av og har ein fin kveld så er det det viktigste.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Vi er ikke alltid "kjørbare" begge to, men ingen av oss drikker oss berusa når det er barn tilstede. Skulle noe hende,som brann, sykdom eller lignende vil jeg være klar i hodet! Ringer i så fall etter drosje e.l. om man skulle trenge transport noe sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå