Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 I dag morges dro han ut fordi han sa til meg at han skulle vaere ute med noen venner av han som ogsaa har hus her nede i Frankrike. Jeg tenkte ikke noe mer over dette for broren min ringte meg for noen timer siden og sier at han har tenkt aa faa besok av SEKS stykker i en ukes tid. Det er ikke aktuelt sier jeg, da faar han i hvert fall vente til jeg ikke er her lengre... For han plutselig sier at det gaar ikke, for de ER paa vei hit naa, altsaa de skulle ta taxi naa, var paa flyplassen... Saa naa sitter de i stuen her, imot min vilje og skriker og skraaler. Broren min er saa egoistisk og skutt i hodet sitt. Tror han bare kan handle som han vil hele tiden. Den ene fyren har et digert vannhode og ginger-hair og er fryktelig merkelig av seg - tror han lider av et gjentakelsessyndom - sier det samme om og om igjen og tror han er like morsom hver gang, den andre fyren er egentlig ganske trivelig, men har en forferdelig stygg orering og er skikkelig gitartype med masse baand paa haanden og en stygg caps/lue av noe slag - ser saa ustelt ut. Saa er det en som ser ut som han er 14 aar gammel, og sikkert er det ogsaa, han fjerde er FORFERDELIG stygg altsaa og er saa teit!! Stirrer hele tiden og sier ingenting overhodet. Han femte derimot er koselig, trivelig, fin aa se paa, litt lav - men har helt tragiske meninger om alt mulig her i verden, saa egentlig liker jeg ikke han heller. Og ja, tror du ikke han har dratt inn en EMO jente her ogsaa? Har paa seg det styggeste skjortet jeg har set i mitt liv, og er saa teit... Men uansett, bortsett fra at alle irriterer meg, saa er de saa frekke! Tror du broren min hadde planlagt noe? Neida, selvfolgelig ikke! Saa jeg maatte finne frem drikke til disse styggingene som skriker og skraaler. Til og med kortstokk maatte jeg finne frem, fordi de skal spille poker! Saa naa sitter de og skriker og skraaler og er saa fornoyd, mens jeg sitter aa ser paa dem og hater broren min mer enn noe annet! De faar fader meg RYDDE etter seg! Maa ikke tro jeg gjor NOE for dem!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Djeeezeezzz, veit ikke helt hva jeg skal si, jeg.. Deler dere leilighet, eller er det din?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Det er et feriehus som er eid av faren min - og det er egentlig bare han og jeg her naa. Jeg hadde to venninner her i to uker - men da var han klar over dette selv... Naa er det bare meg og han - og han kan GODT ha venner han ogsaa, men kunne ventet noen dager... Allikevel bare inviterte han dem uten aa hore med meg, og slapp bomben rett for styggegjengen kom inn doren...
MintCondition Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Høres vel ut som dere er temmelig like barnslige begge to.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Nei, det er vi faktisk ikke. Han er langt mer barnslig enn meg. Min beskrivelse av folkene er trolig barnslig, men den er veldig korrekt, og slik jeg ser dem.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Men hadde de vært pene hadde alt vært bedre?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Hi-hi, hiv deg på bølge, Silerotte, klin litt maskara under øya, go EMO! Kanskje det blir gøy;-P
MintCondition Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Om de hadde vært pene og ikke hun jenta hadde hatt så stygt skjørt kanskje..?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Du skulle mott dem du, Pilen. Saa hadde du hort veldig lik ut. Jeg har aldri mislikt noen mennesker saa mye som jeg misliker dem. Jeg har aldri kranglet og diskutert mer med den ignorante fundementalistiske kristengjengen der, saa jeg blir 13 aar:p
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Akkurat i dette innlegget vil jeg si at du ikke hørtes så mye bedre ut selv.. la de kjøre sitt eget løp og ikke bland deg borti dem.. Dem er nå der så ikke så mye du får gjort med det.. Bare gjøre det beste ut av det..
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Ikke barnslig, men utrolig overflatisk. Er vel ikke utseende dems som er det store problemet her kanskje.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Og ikke emo. Emo er så ut. Eller in.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Det kan nok hende. Men det er en pen da, saa han veier liksom opp for de andre paa den siden.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Nei, jeg driter vel egentlig i om de er kjekke eller ei, har ikke planer om aa ha noe med dem aa gjore. Men siden de er saa fucked up som personer, saa teller spesielt utseendet stor del i aa faa meg til aa mislike dem mer, vel. veldig sentralt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå