Silvia Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Syns Malin er fint. Vurderte å kalle ei av jentene mine det.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Bianca er kult, men mer som dyrenavn kanskje.. men Marna var utrolig fint!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Hvorfor bryr du deg om hva andre mener om desse navna, er det ikke DU og bf som bør føle noe for navnene, og ikke en haug med ukjente her inne?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jeg spurte ikke hva jeg skulle velge, bare hva dere synes om de? Men du trenger ikke svare... Bare svare på noe helt annet som en annen idiot..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Syns bare det er så idiotisk med alle disse navnetrådene her inne, skjønner bare ikke hvorfor det er så viktig å høre hva andre mener om navn en liker! Men jeg er vel en annen idiot jeg da som du sier, men jeg klarte iallefall å velge navn på barnet mitt sammen med bf, trengte ikke spørre hele internett om råd!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Rakel - huff Bianca - ok hvis en har utenladsk forelder/foreldre Malin - kjempefint Marna - meget spesielt, men ok
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Rakel er helt forferdelig, Bianca like så! Malin er fint, mens Marna er så harry som du kan få det!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Malin står på min kanskje-liste også, så helt klart fint . Bianca er uvanlig, så har ikke tenkt på det før, men faktisk utrolig fint navn! Det likte jeg. Rakel vet jeg ikke helt om jeg syns noe om, Marna hørtes ikke så bra ut.
petite fleur Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Rakel - ikke fint Bianca - hundenavn Malin - helt ok Marna - veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå