Gå til innhold

2åringen vik IKKE sove................grrr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har ikke sovet noe på dagen i dag, så vi prøvde å legge henne allerede 18.30, fordi hun var trøtt. Til vanlig legger hun seg 19.00-19.30.

Men med et pling så var hun lys våken....selv om det er varmt er temp ok på rommet hennes, og hun har lystette gardiner.

Plutselig skulle hun ditten og datten...bl.a. ut å sykle. Mannen min står ute og beiser plattingen, så det har derfor vært viktig å holde henne inne, så jeg har gjort alt for at hun ikke skal stikke ut. Hun låser fint opp døren selv. Og så typisk henne...bare jeg skal på do et lite øyeblikk, så stikker hun ut :-0

Hun er oppe kl 05.30-6.00 hver morgen..... og i dag er jeg bare såååå sliten. Hun har ferie fra barnehagen......gleder meg til hun skal tilbake i bhg!!! (Trodde ikke jeg skulle si det) Men det tar på å stå opp kl. 05.30....og ha henne alene hele dager, og når hun atpåtill ikke vil legge seg...hun er fremdeles våken....men nå får hun styre på på rommet sitt til hun kubber, jeg orker ikke å prøve å legge henne mer. Må bare hanke henne inn hver gang hun prøver å løpe ut. Hun er en skikkelig Pippilotta......noe som ikke passer meg når jeg er 38+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Mulig du får en grinete liten jentunge i morgen da, hvis hun våkner 05.30-06.00 i morgen også. Eller kanskje du er heldig å få sove helt til 07.00!

Krysser fingrene for deg på at hun sover lenge=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...