mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 hva inneholder den hos dere?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 vi skal feire neste uke. blir å samle familie og venner. ballonger, kaker og lage et like koldtbord:) gjør det enkelt bare.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 ikke barnebesøk....fra bhg? eller nabovenner?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 blir nok noen fra bhg etter ferien:) de er på ferie de fleste nå.. men blir jo kusiner og barn til noen venninner. så blir jo noen unger og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå