Gå til innhold

Når har dere tenkt å si det på jobben?


Lily183

Anbefalte innlegg

Jeg utsetter det lengst mulig, men redd for at de allerede merker nå at jeg har skiftet klesstil. Heldigvis er moten sånn nå at alle ser gravide ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

(jeg er ny her forresten, termin 16.feb med barn nr 4)

 

Jeg er nå i uke 11 og har tenkt å vente så lenge som absolutt mulig. Heldigvis går vi i hvite bomsete "pysjer" der jeg jobber så det er lett å skjule :-)

Forhåpentlig klarer jeg å holde det skjult på jobben en-to måneder til. Jeg skal ta duo test i uke 13 og vil helst ikke informere noen, ei heller barna før det er overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 10, og har ikke sagt det enda.

Venter til jeg er 12,13 uker før jeg sier noe.

 

Har hatt litt blødninger, og vil ikke si noe før jeg vet at dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa d med en gang jeg fant ut at jeg var gravid.var 5-6 uker på vei da!sa ifra for de kom til å skjønne d uansett iogm at jeg slutta å røyke på dagen og plutselig ble festbrems ;)

er 10 uker idag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte det til sjefen ganske tidlig, siden jeg ble sykemeldt pga svangerskapskvalme og var ganske dårlig men resten fikk vite det da jeg var 11 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 14+1 og har bare sagt det til sjefen på jobben. SIden det ikke viser ennå har jeg lyst til å vente med å si noe til jeg begynner å få mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortalte det da jeg var 8uker på vei jeg......de på jobben syns dette er kjempe kos så ikke noe problem det her jeg jobber;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte det denne uken (uke 10). bare til sjefen da. dette fordi jeg begynte å blø...og egentlig fikk panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 14 uker i dag. har enda ikke sagt noe til sjefen.. tenkte å vente et par uker. jeg tenker at jeg må si det før det vises. er litt kjipt om sjefen får høre rykter om at de tror at jeg er gravid før han har fått vite det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...