Rotekoppen88 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Er salg med ta 2 betal for 1 på en barnebutikk her i byen. Har funnet 4 ting jeg vil kjøpe (hadde ikke med penger i dag da vi hadde vært på stranden så jeg må ta det i mårra) To av plaggene koster 359 og to av plaggene koster 179. Hvis jeg kjøper dette sammen får jeg selvfølgelig de to billgste gratis og må betale over 700. Hvis jeg kjøper to og to blir det jo nesten 200 kr billigere, men er det kanskje litt frekt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 kan du ikke bare ta med deg en venn som kan kjøpe det ene "settet" så virker det jo ikke frekt heller
PAVEEL Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 det er bare økonomisk:-) ikke frekt, og om de synes det så får de bare syns det:-) synes du er smart jeg!
mockis me Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Nehei =) Ikke frekt i det hele tatt! Taktisk tenkt.Hvorfor skal du bry deg om det?De vet jo ikke at du har tenkt å kjøpe to ting til senere? Du skal jo ikke bekymre deg for butikkens økonomi - især ikke når de setter opp en slik kampanje!
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Definitivt økonomisk.......;o)))) Kanskje med unntak om at det er din beste venninne som eier butikken, OG sitter i kassa når du kjøper. De to dyreste først, og så de to billige......
OsloMor Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg jobber i butikk med slike kampanjer, og da er det ekstra morsomt å be folk om å stelle seg i kø på nytt, dersom kunden skal ha to kjøp for å oppnå ekstra rabatt;)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Det er jo bare å be om å få betale det i to omganger, med to ulike kort f eks. Eller ett sett kontant og ett med kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå