Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har vært borte i over en time og jeg har ikke hørt ett ord. Han hadde skrevet en lapp,der det bare sto *takk* med et hjerte under. Vi har kranglet stort sett konstant i flere mnd,vi er så utrolig forskjellig.Klarer ikke å snakke sammen,blir bare kjefting da vi virkelig ikke forstår hverandre. Har kikket på hus i snart ett år,men ender som regel opp med å krangle og si at vi burde flytte hver for oss. Og nå sa han at han skulle finne seg leilighet og flytte. Vi har alltid vært veldig ulike,men ting har stort sett gått seg til. Han er veldig kontrollerende,så så lenge han har fått styre er han blid og fornøyd. Men har begynt å ta igjen i det siste for jeg er lei av å alltid bli overkjørt og leve etter hans premisser. Alt skal skje når han vil,og det passer han. Har mistet mange av vennene mine for han ser helst at jeg ikke er noe annet sted enn hjemme eller på jobb. Og jobber jeg ekstra er det galt,selv om han andre dager klager på at jeg jobber for lite. Han er også til tider sjalu på kolleger,helt uten grunn.Tror det er derfor jeg vil jobbe ekstra. Kommer med masse usaklige beskyldninger som er helt høl i hue. Han sliter litt psykisk tror jeg,han er jevnlig hos psykolog uten at det ser ut til å hjelpe.Han er nesten mer aggresiv etter å ha vært der,nesten som om han kanskje får støtte med sin versjon.For han er flink med ord,der kommer jeg til kort. Klarer ikke uttrykke meg og legge frem ting klart nok sier han I jobbsammenheng og ellers blant venner blir jeg regnet som ganske oppegående,mens han kaller meg dum og kort. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget,er bare så sliten nå.Lei av å være over 30 år og fortsatt stå til rette som en unge. Vi har to små sammen,og jeg ønsker egentlig ikke å skulle bryte opp familien,selv om jeg andre dager tror det hadde vært til det beste.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Hvis du er redd for at han kan være suicidal (med tanke på lappen han la igjen), skal du omgående kontakte politiet og legge frem din bekymring og begrunne den. De kan spore ham opp og evt få ham vurdert av legevakten.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Han har sagt flere ggr at han like gjerne kan ta livet sitt,men tror faktisk ikke han tør det. Han gjorde dette i begynnelsen av forholdet vårt,stakk av i noen timer mens jeg fortvilet prøvde å få tak i han på tlf for å legge meg langflat for å be om unnskyldning for noe jeg ikke hadde gjort. Jeg orker bare ikke krype lenger. Tenkte å sende en mld,men usikker på hva jeg skal skrive. Jeg vil ikke igjen krype og si at alt er min feil når det er han som er vanskelig...
Silvia Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Ikke kryp. Du får det nok bedre uten ham. Men hvis du er oppriktig bekymra for hans liv eller helse må du fortelle hva som har skjedd til noen. Enten familie eller venner av ham, eller politiet.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Lås døra, og la han være ute på "tokt" alene!!! Høres kanskje litt kynisk ut...men for meg høres han kynisk ut!! Psykopat er også ett ord som popper inn i hodet mitt... Lykke til Det finnes så mange gode menn der ute. Ett utrykk jeg liker godt, og som du kanskje burde tenke over: (Gjelder barna deres) "It`s better to come from a broken home, than live in one"!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 innlegget ditt viser jo at du ikke har noen problemer med å uttrykke deg, og legge frem ting klart.. synes du forklarer og legger frem ting bra jeg:) klem=)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Vær glad du har blitt kvitt han! Du vet at du fortjener en som respekterer og støtter deg. Ikke trekker deg ned. I et forhold er det *gi og ta* ikke *ta ta ta* som han tydeligvis liker best..
Northernlights Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Lykke til alene =o) Noen ganger er det best sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå