Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 I dag har revepysa dyppet seg i vannet for første gang i år - og det var DEILIG! Det var nok godt over 20 grader i vannet; smertegrensen for bading har stadig flyttet seg oppover med alderen... Flott liten usjenert strand rett oppi skogen her, med sand og en liten gressbakke og solen sånn passelig inn fra høyre, medbragt vannmelon og kjeks og en liten sommernovelle fra dagbla' til a' mor c",) Kanskje jeg burde ha pakket i esker og sortert og sånn, men det tar vi en annen dag ;-)
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2008 Revungene fikk vasket pelsen sin de også, men det er jo ikke no spesielt med at DE bader; de bader jo bare isen har gått, de. Nyheten var jo at JEG bada, da lissom c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ha, første badet NÅ???? Det er leeeeenge siden jeg tok første badet da:o) Men jeg må innrømme at det var på Kreta....... men det betyr ingen ting, gjør det vel???????????????? Så tøff du er, her er den smertegrensen på bading i Skandinavia meget høy..... Men heldigvis har svigerfar svømmebasseng i hagen og det holder en tempratur som passer meg betraktelig mye bedre:o)) Du de eskene, de blir fylt opp enten du vil eller ei. Og for alt jeg vet så er du kanskje litt som meg......jobber aller best under litt press:-DD
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Svømmebasseng, det er tingen! Over 25 grader, I presume? c",) De eskene årner seg nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå