Gå til innhold

Alle dere bæresele-eksperter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har baby på 2 mnd og en litt vilter hund (som ikke er noe flink å gå i bånd så er vanskelig å gå med hund og vogn), hvilken bæresele vil dere anbefale meg å bruke når jeg skal ha med meg begge to ut på tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som var annonsert på tv nettopp. Den så helt smashy ut.

Men tar du sjansen på å gå ut med ungen i bæresele og en vilter hund???

Vil tro det er fare for at du faller, tenker du ikke på det. Det er litt uansvarlig, synes sikkert flere med meg

Skrevet

Må vel være greitt med baby på ryggen ihvertfall, om du er ganske trygg på ikke å falle. Bedre enn hund og barnevogn ihvertfall.

Manduca og Ergo kan du bruke både på mage og rygg, finnes i ulike str. og med spedbarnsinnlegg. Godt polstra, som å bære en ryggsekk.

Selv har jeg Patapum, litt mindre polstra, brukes til ryggbæring for en på 10 mnd.

Veldig fint, han kan sitte lenge i den og kose seg, tilogmed sovne. Ikke tungt å bære i det hele tatt, bærer kun på rygg, jeg da.

Sjekk tettinntil.no, vidunderbarn.no, dotedot.com, alveslottet.no og lotusbarn.no

Skrevet

Takker for omtanken.. men han er ikke såå vilter da. Bare at jeg ikke klarer å gå med han samtidig som jeg har vogna med for han svinser og svanser i alle retninger og jeg er redd vogna skal velte, og synes personlig at DET er mer uansvarlig enn å ha mini i bæresele en runde på tur.. ;)

Skrevet

Mulig jeg har misforstått bammemamma, men man skal ikke bære en 2 mnd gammel baby på ryggen. Det er fra ca 5 mnd eller helst 6 mnd+

Skrevet

Den var til anonym øverst her, og ikke deg bammemamma som jeg takker for svar :)

HI forresten, men det skjønte dere vel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...