Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg har fått så masse hvitt "dun-hår" i ansiktet nå i det siste...og noen hårstrå er skikkelig lange...

Husker fra sist jeg var gravid at kroppen lagret håret på hodet, men kan ikke huske at jeg hadde så masse hår i ansiktet?

Noen andre som har det sånn?

(..og gruer meg litt til å miste masse hår fra hodet...når melkeproduksjonen starter..håper i det minste at det hvite dunhåret forsvinner også....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse hår på hele kroppen... Har pcos, så behåring er et velkjent problem... Men i graviditeten blir det ekstremt ille!!! Men for dere som ikke har hår til vanlig, kan dere trøste dere med at det normalt forsvinner alt igjen etterpå ;)

Skrevet

Har ikke verdens minste hårvekst nei.. Både dun i ansiktet og alt annet vokser mye fortere. Håret har jo bare blitt helt supert tykt, noe det var fra før av også;) Men kvaliteten er mye bedre nå. Håper også kroppshårene minskes etterhvert, blir liten tid til så mye vedlikehold da, hehe...

Skrevet

Jeg har fått masse dun på magen! Det er nesten litt flaut:D

Skrevet

Jupp, ansiktsdun har komt i store mengder no...:P I allefall føler eg det slik, men er ikkje så gale som eg vil ha det til, trur eg.

Satsar på at det forsvinne når ungen er ute;)

Men i første omgang får eg klare meg med å høyre litt "småerting" av kjæresten:P

Skrevet

begynner å ta igjenn samboer med skjegg nå ja! masse sort iblant de hvite..... ufint.. å magen er full av sorte hår!!!! lange stive saker.. fysjameg..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...