Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 når jeg har vært på 2 ul (en i uke 9 og en i uke 19), og de kun har sett en?? Er det i det hele tatt mulig?
Mayken Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har også vært på 2 ul en i uke 4 og en i uke 8. Der var bare 1, og da blir det bare en sa legen til meg. Ikke noe å bekymre seg for. Hadde der vært 2, skulle de vel i hvertfall ha sett det på deg i uke 19.
sels Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei. Jeg har selv tvillinger på 6,5 år og det så de på den første ultralyden som jeg hadde når jeg var 7 uker på vei. Er gravid med nr 3 nå og jeg fikk tidlig ultralyd for å se om det var fler. Legen sa at her har vi en så må jeg vel lete etter nr 2 men det er bare en denne gangen. Så jeg tror vel at du kan være ganske trygg på at du skal ha en. Men jeg må bare spørre, siden du har vært på to ultralyder hvorfor tror du fortsatt at det er tvillinger???
Fire småtroll Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 De hadde garantert sett det på ultralyd om det var to, det er en av grunnene til at vi har ultralyd, for å utelukke/bekrefte flerlinger, det kreves jo litt ekstra oppfølging når det er to der inne..
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 du ser det ganske så klart på tidlig ul. Var 8 uker på vei når jeg var på ul, og det var ingen tvil. Der lå det to stk gitt. Sjangsen for å få tvillinger vet jeg ingenting om. Vi har det i familien da, langt tilbake - oldemoren min fikk tvillinger - og nå får jeg..
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2008 Takk for svar, som jeg trodde er sjansen altså liten... Grunnen til at jeg lurer er at legen min mente det måtte være to der inne når hun begynte å klemme på magen min på forrige kontroll... Livmoren min var visst for stor/hard til at det kunne være en... evt. at jeg var lenger på vei en ul-termin tilsa... Ikke vet jeg, men ble litt stressa... Er i uke 24 nå, så om jeg skulle hatt tvillinger hadde det vært greit å vite liksom;) Hun slo det vel mer eller mindre fra seg, da hun bare fant en hjertelyd (eller hun fant hjertelyd på begge sider av magen, men med akkurat samme frekvens...), men har liksom tenkt litt på det likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå